به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۵۳۵۵۱
با رعایت اصول حرفه‌ای پیروز شدیم

قلعه‌نویی: نفت می‌توانست برنده بازی باشد

گروه ورزشي: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این بازی شرایط تاکتیکی خود را به ما دیکته کرد و می توانست برنده بازی باشد.
قلعه‌نویی: نفت می‌توانست برنده بازی باشد
امیر قلعه نویی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: نیمه اول بازی متعادلی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم ولی ما با کنترل بازی و رعایت اصول حرفه ای موفق شدیم در همان نیمه اول به گل دست پیدا کنیم. ولی نیمه دوم تیم حریف به علت فشار هواداران خود کنترل بازی را به دست گرفت و کار به گونه ای پیش رفت که حتی نفتی ها می توانستند برنده این بازی باشند. قلعه نویی با تمجید از سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: باقری نیا یک مشت جوان، فوتبال خوبی در مقابل استقلال تهران ارائه کرد و ما در حالی این بازی را بردیم که کمترین موقعیت گلزنی را داشتیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: بازیکنان استقلال تهران در این بازی سخت و هوای گرم مردانه فوتبال بازی کردند و من از همه آنها تشکر می کنم به خصوص که در این بازی حریف یک ضربه پنالتی نیز به دست آورد و شاید اگر آن پنالتی به ثمر می رسید شرایط بازی به کلی دگرگون می شد. نفت مسجدسلیمان با این بازیکنان جوان از لحاظ فنی بسیار عالی بود و همانند بازی در تبریز که به خوبی بازی کردند در مقابل ما هم نمایش خوبی داشتند به همین دلیل اعتقاد دارم جایگاه نفت در لیگ برتر رده فعلی در جدول نیست. حریف قدرت تاکتیکی خود را به ما دیکته کرد و این را اعتراف می کنم زیرا اهل دروغ نیستم.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال تهران نیز مدعی شد: ما سال قبل به لحاظ مسائل فنی و مسائل غیر فنی دو تیم بودیم ولی امسال این شرایط تغییر کرده و ما از هر لحاظ یک تیم یکدل و هصمدا هستیم. امیدوارم مصدومان ما به زودی به ترکیب استقلال بازگردند تا مجبور نشویم از محمد قاضی به عنوان یک مهاجم در قلب دفاع استفاده کنیم. بی شک اگر ما همه بازیکنان مصدوم و ملی پوش خود را در اختیار داشته باشیم می توانیم زیباتر بازی کنیم.

قلعه نویی با بیان اینکه قصد ندارم در خصوص پنالتی حریف حرفی بزنم، تاکید کرد: تا فردا می توانیم در مورد پیروزی در برابر نفت صحبت کنیم و بعد از آن باید خود را مهیا مصاف را نفت تهران کنیم.
سرمربی استقلال تهران در خصوص ورزشگاه شهید بهنام محمدی عنوان کرد: این ورزشگاه از خیلی از ورزشگاه های ایران امکانات بیشتری دارد ولی کاش بازی یک ساعت عقب تر برگزار می شد تا کیفیت بازی بالاتر می رفت زیرا این نور این ورزشگاه بالای یک هزار و 200 لوکس و حتی از استانداردها هم بالاتر است. نمی دانم چرا مطبوعات در خصوص این ورزشگاه جو سازی کرده اند ولی امیدوارم فرودگاه این شهر هم آماده شود تا تردد تیم های میهمان راحت تر شود.

قلعه نویی با اشاره به اینکه اگر مشکلات مالی نفت حل شود آنها بازی های خوبی انجام خواهند داد، گفت: سلیمان فلاح و درویشی بازیکنان خوبی برای نفت مسجدسلیمان هستند به گونه ای که ما قبل از فصل روی درویشی نظر داشتیم که اگر قرارداد نداشتند اول فصل آن را جذب کنیم. میلاد زنیدپور هم یک مهره عالی برای نفت است و در حال باگشت به شرایط خوب گذشته خود است.