به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۵۳۵۷۵

مرگ تلخ دو کارگر در عمق چاه

گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خندمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کارگر افغان در عمق چاه خبر داد.
مرگ تلخ دو کارگر در عمق چاه
سید جلال ملکی در این باره گفت:‌ به دنبال اعلام یک مورد حادثه چاه ستاد فرماندهی آتش نشانان را در عصر روز پنجشنبه به محل حادثه واقع در محله نیاوران تهران اعزام کرد. وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل اظهار کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یکی از کارگران مشغول کار در عمق چاه بوده که به دلایل نامعلومی دچار بی حالی شده و به دنبال آن کارگری دیگر نیز برای کمک به وی به عمق چاه رفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کارگر دوم نیز پس از رفتن به عمق چاه از حال رفته است خاطر نشان کرد: پس از این اتفاق، افراد حاضر با آتش نشانی تماس گرفتند که امدادگران بلافاصله با استفاده از تجهیزات موجود به عمق چاه رفته و عملیات نجات را آغاز کردند. وی اضافه کرد: هنگام حضور آتش نشانان در عمق چاه مشاهده شد که بوی شدید گاز در چاه وجود دارد و احتمالا گاز گرفتگی و خفگی علت بروز این حادثه برای دو کارگر بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به خارج کردن دو کارگر از عمق چاه و تحویلشان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ دو کارگر را تایید و اعلام کردند. وی با بیان اینکه هر دو کارگر تبعه کشور افغانستان بوده و حدود 28 سال سن داشتند، گفت: آتش نشانان پس از تحویل محل به عوامل انتظامی این ساختمان شش طبقه را ترک کرده و به ایستگاه بازگشتند. ملکی با اشاره به بروز این حادثه به پیمانکاران هشدار داد از نیروی متخصص برای حفر چاه استفاده کنند و مقنیان نیز حتما با تجهیزات کامل نظیر ماسک و ... به عمق چاه بروند.
مرجع : ایسنا