کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزير ارشاد دولت احمدي‌نژاد رييس آينده رسانه ملي

سيدمحمد حسيني، جانشين قطعي ضرغامي

15 شهريور 1393 ساعت 15:11

گروه سياسي: خبرنگار بهارنيوز از يك منبع مطلع كسب اطلاع نمود كه سيدمحمدحسيني (وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي) جانشين عزت‌اله ضرغامي خواهد شد.


بنابراين گزارش، حسيني طي چند هفته اخير به طور مرتب در صدا و سيما حاضر شده است و تا آبان ماه در سمت مديرعاملي صداوسيما فعاليت رسمي خود را آغاز خواهد كرد. گفتني اينكه در بين اسامي كانديداهاي اين مسووليت به جز حسيني، نام‌هاي ديگري چون رحماني‌ فضلي (وزير كشور كنوني) و سرافراز (از مديران با سابقه صدا و سيما) نيز ديده مي‌شدند؛ اما بنا به اطلاعات موثق، «حسيني» به احتمال فراوان مديرعامل قطعي صدا و سيما خواهد بود. در اين راستا خبرنگار ما كسب اطلاع نمود كه «شاه‌آبادي» و «پورمحمدي» جزو نفرات اصلي مديران حسيني در مديريت آينده صدا و سيما محسوب مي‌شوند.

سید محمد حسینی (زاده ۱۳۴۰ در شهر رفسنجان) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دوم محمود احمدي نژاد است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته معارف اسلامی و تبلیغی است و دکترای خود را در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی اخذ کرده است. حسینی در دولت نهم قائم مقام وزیر علوم و رئیس دانشگاه پیام نور بوده است و سوابقی چون نمایندگی مجلس و فعالیت‌های مدیریتی در صداوسیما را در کارنامه خود دارد. سید محمد حسینی در سال ۱۳۸۸ و توسط محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی و در روز ۱۲ شهریور همان سال با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.


کد مطلب: 53739

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/53739/سيدمحمد-حسيني-جانشين-قطعي-ضرغامي

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir