به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۶ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۵۳۸۹۴
تحت هيچ شرايطي نمي‌خواهم بمانم

اصرار سرمربي نفت‌مسجدسلیمان بر رفتن

گروه ورزشي: ‌سرمربي مستعفی تيم فوتبال نفت مسجدسليمان می‌گوید استعفایش به دلیل مسایل فني نبوده است و ديگر تحت هيچ شرايطي نمي‌خواهد سرمربي این تيم باشد.
اصرار سرمربي نفت‌مسجدسلیمان بر رفتن
عبدالمجيد باقري‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا اظهاركرد: ‌روز گذشته استعفايم را به دفتر آقاي نظري، مديرعامل باشگاه دادم و متاسفانه خود او تشريف نداشت. امروز هم پيگيري كردم و قرار است امروز عصر جلسه هيات مديره برگزار شود تا در اين خصوص تصميم‌گيري كنند. هنوز هم با استعفاي من موافقت نشده است.

وي افزود: مسئله تيم فقط شخص و بحث باقري‌نيا نيست. احساس من اين است كه سه ماه كار در نفت مسجدسليمان و صبر و تحمل من باعث شد كه كمي مسوولان نسبت به مشكلات ما بي‌توجه شوند. باتوجه به این شرایط، بازيكنان، مربيان و كادر پزشكي تيم در سخت‌ترين شرايط معيشتي زندگي مي‌كنند و من هم فكر كردم با آمدن يك مربي جديد ممكن است شوكي به تيم وارد شود و به این ترتیب مسوولان هم مجبور می‌‌شوند تجديد نظري در وضعيت باشگاه داشته باشند.

سرمربي مستعفی تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت‌: واقعا وضعيت تيم ما قابل قياس باهيچ كدام از باشگاه‌هاي ليگ برتري و حتي ليگ يكي هم نيست. به هر حال احساس من اين بود كه بايد كاري انجام دهم و به همين دليل سعي كردم خودم را از خودخواهي دور كنم و كاري كنم كه به صلاح باشگاه نفت مسجدسليمان، كادرفني و بازيكنان باشد. به هر حال من با استعفايم كاري انجام دادم تا شايد وضعيت تغيير كند و امكانات بهتري در اختيار تيم قرار بگيرد و باشگاه به تعهدات مالي كه تاكنون عمل نكرده است، عمل كند.

وي ادامه‌داد: بحث من براي استعفا يك بحث فني نبود، چرا كه تيم ما فوتبال را به خوبي بازي مي‌كند و اگر ما نتيجه نمي‌گيريم بايد بگويم بيشتر بدشانسي است. هنوز هم اعتقاد دارم تيم ما بسيار خوب است و بازي به بازي بهتر مي‌شود. تمام مشكل ما رسيدن به يك پيروزي بود. به هر حال استعفاي من به خاطر مسايل فني نيست.

باقري‌نيا گفت: من مي‌دانم هيچ كس ديگري هم حاضر نيست با این شرايط كار كند. در هر صورت من استعفا دادم و هر كمكي از دستم برآيد به نفر بعدي كه جايگزين من مي‌شود، مي‌كنم. من يك وابستگي احساسي به نفت مسجدسليمان دارم و به حرف‌ها و فحاشي‌هاي چند تماشگر انگشت‌شمار خيلي توجه نمي‌كنم. اين افراد شناخته‌شده هستند و حتي مردم مسجدسليمان نيز آن‌ها را مي‌شناسند. اميدوارم مربي جديد سعي و تلاشش را بيشتر از من كند و تمام مشكلات نفت مسجدسليمان حل شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مطرح شدن گزينه‌اي به نام رحمان رضايي براي تقویت کادرفنی نفت مسجدسليمان در استعفاي شما تاثيرگذار بود؟ گفت:‌ اصلا به اين صورت نيست و من فقط اين موضوع را از خبرنگاران شنيدم و كسي در اين خصوص با من صحبت نكرد. اما خود من وقتي دیروز اين موضوع را شنيدم، امروز اين پيشنهاد را به باشگاه دادم كه رحمان رضايي باتوجه به سوابق ملي و وجهه‌اي كه در فوتبال ايران دارد، جايگزين من ‌شود. درست است که رضايي در مربيگري كم‌تجربه است ولي مي‌تواند با قرار دادن يكي دو مربي باتجربه در كنار خود، تمام مشكلات را حل كند و فكر مي‌كنم گزينه مناسبي براي اين كار است.

سرمربي مستعفی تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطرنشان‌كرد: در كل به نظر من مشكل تغيير سرمربی يا مدیرعامل باشگاه نيست. به هر حال تا زماني كه منبع درآمد باشگاه مشخص نشود و معلوم نشود كه چه كساني بايد از باشگاه حمايت كنند با تغييرات كاري درست نمي‌شود و مشكل هم حل نمي‌شود. آن‌چه دوستان بايد به آن توجه كنند اين است كه ابتدا بايد مشكلات دروني و بيروني باشگاه را حل كنند و بعد از مربي، بازيكن و مديرعامل انتظار داشته باشند که کار خود را درست انجام دهند.

وي با بيان اين‌كه از استعفايم ناراحت نيستيم، گفت: من به آينده اين تيم اميدوارم و با بازي‌هايي كه انجام داده‌ايم، نشان داده‌ايم كه تيم ما چقدر توانايي دارد. تيم ما در هفته‌هاي ابتدايي ليگ با بدترين قرعه‌ها مواجه شد، هر چند كه درنهايت باید با اين تيم‌ها بازي مي‌كرديم. باقري‌نيا تاكيدكرد:‌ به هر كسي كه جايگزين من شود كمك مي‌كنم و براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم. من ديگر تحت هيچ شرايطي نمي‌خواهم سرمربي تيم باشم.