به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۵۴۰۸۵

نیمار:نگران خطاهای زیاد روی خودم نیستم

گروه ورزشی: ستاره تیم ملی برزیل گفت نگران خطاهای زیاد روی خود نیست و این داورها هستند که باید نگران این مسئله باشند و توجه بیشتری به این خطاها کنند.
نیمار:نگران خطاهای زیاد روی خودم نیستم
برزیل فردا در دیداری دوستانه برابر اکوادور به میدان خواهد رفت. این دیدار دومین دیدار برزیل تحت هدایت کارلوس دونگا است که پس از جام جهانی 2014 برای بار دوم هدایت تیم ملی کشورش را عهده‌دار شد. برزیل در اولین دیدار خود با دونگا موفق شد با یک گل کلمبیا را شکست دهد. نیمار کاپیتان و ستاره تیم ملی برزیل از حضور در اردوی برزیل و کار با دونگا راضی است. این بازیکن گلزن درباره حضور در اردوی تیم ملی کشورش گفت: بازی در تیم ملی برزیل همیشه برای من جذاب است. صرف نظر از اتفاقاتی که در جام جهانی 2014 رخ داد همیشه از حضور در تیم ملی کشورم خوشحال بودم. به نظرم کسانی در کارهایشان موفق هستند که کاری را که انجام می‌دهند دوست داشته باشند. در این صورت خیلی در کارتان پیشرفت می‌کنید و موفق می‌شوید.

ستاره جوان تیم ملی برزیل ادامه داد: پس از آنکه دونگا هدایت تیم را در دست گرفت شرایط بهتری پیدا کردیم. دونگا تلاش کرده تا روحیه تیم را به وضعیت گذشته برگرداند و ترکیب خوبی برای کوپا آمه‌ریکا ایجاد کند. به نظرم هر چقدر زمان بگذرد شرایط ما بهتر خواهد شد. پس از دیدار دوستانه برابر کلمبیا خیلی شرایط روحی تیم بهتر شد و اکنون امیدوارم بتوانیم با برتری برابر اکوادور در مسیر خوب گذشته قرار بگیریم. نیمار در پایان درباره خطاهای زیاد بازیکنان حریف روی خود گفت: من نباید درباره این مسئله نگران باشم. داورها باید نگران این مسئله باشند. یکی از این خطاها نزدیک بود من را فلج کند و شانس آوردم که سلامتی خود را بدست آوردم. داور‌ها باید توجه بیشتری به من داشته باشند.
مرجع : ایسنا