کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشان سرمربی سرخپوشان؟

دایی از مربيگري پرسپوليس برکنار شد!!

19 شهريور 1393 ساعت 14:08

گروه ورزشی: حمیدرضا سیاسی در اقدامی عجیب شخصا تصمیم به برکناری علي دایی گرفت.


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که از اوایل هفته جاری پروژه تغییرات در این باشگاه را آغاز کرده بود، صبح امروز با حضور در باشگاه و برگزاری جلسه خصوصی با رحیمی، نارضایتی خود را از عملکرد تیم تا این نقطه از لیگ برتر اعلام کرد و به رحیمی گفت که هرچه زودتر باید در کادر فنی تغییر ایجاد کند. رحیمی اما مثل هفته‌های گذشته از دایی حمایت می‌کرد و این را به سیاسی هم گفت اما تصمیم رییس هیات مدیره پرسپولیس جدی بود و در اقدامی یک طرفه تصمیم به برکناری دایی گرفت!

برکناری دایی در حالی صورت می‌گیرد که رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه هنوز این تصمیم را قبول نکرده است. از سویی دیگر آینده خود او در این باشگاه نیز با توجه به دخالت مستقیم رییس هیات مدیره در تصمیم‌های مدیریتی، نامشخص است و احتمالا با وجود این شرایط او هم از پرسپولیس می‌رود. از درخشان به عنوان جانشین موقت علی دایی نام برده می‌شود.

درخشان سرمربی سرخپوشان!
خبرگزاري مهر هم در اين رابطه گزارش داد،​ رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برکناری علی دایی خبر داد. وی این خبر را تایید کرد و گفت: براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز حمید درخشان تیم را تحویل می گیرد. حمیدرضا سیاسی با اشاره به نشست امروز هیات مدیره این باشگاه گفت: علی دایی از سمت سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد و فعلا درخشان سرمربی شده است.
 
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی این خبر را اعلام کرد که سرخپوشان تهرانی در هفت هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و صاحب دو پیروزی، 2 تساوی و 3 باخت شده اند. علی دایی در شرایطی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شده است که طی هفته های گذشته صحبت های مبنی بر برکناری وی از سوی هیات مدیره مطرح شده بود.


کد مطلب: 54257

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/54257/دایی-مربيگري-پرسپوليس-برکنار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir