به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۴۳۷۹

کريمي: خداحافظي‌ام از فوتبال قطعي است

گروه ورزشی: کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس گفت که قصد بازگشت به فوتبال به عنوان بازيکن را ندارد و خداحافظي‌اش قطعي است.
کريمي: خداحافظي‌ام از فوتبال قطعي است
علی کریمی در واکنش به صحبت‌های حمید درخشان مبنی بر بازگشت وی به پرسپولیس از نیم‌فصل دوم به عنوان بازیکن عنوان کرد: از آقای درخشان بابت این موضوع تشکر می‌کنم. این موضوع نشان‌دهنده محبت او است اما من قصد بازگشت به دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را ندارم و تصمیمی که برای خداحافظی گرفته‌ام، قطعی است. وی ادامه داد: درخشان از پیشکسوتان پرسپولیس است که همیشه به من محبت داشته‌ اما من روی تصمیمی که گرفته‌ام، مُصر هستم و در حال حاضر قصد ندارم به فوتبال برگردم. یکسری کارهای عقب افتاده دارم که باید به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره تغییر و تحولاتی که در این تیم اتفاق افتاد گفت: از اینگونه تغییر و تحولات در هر تیمی اتفاق می‌افتد اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود پرسپولیس باشد و این تیم نتیجه بگیرد. پرسپولیس همیشه باید بهترین باشد تا هواداران این تیم خوشحال باشند. امیدوارم پرسپولیس این فصل، هم در ایران و هم در آسیا نتیجه بگیرد و موفق باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: همیشه به پرسپولیس علاقه داشتم و یک هوادار واقعی برای این تیم بوده‌ام و اکنون نیز دوست دارم تیم محبوبم نتیجه بگیرد. همه افراد می‌آیند و می‌روند اما پرسپولیس می‌ماند و هواداران میلیونی‌ آن. امیدوارم درخشان در پرسپولیس موفق شود تا هواداران این تیم بار دیگر روزهای خوشی را تجربه کنند.
وی اظهار داشت: از تمام افرادی که در این مدت به من لطف داشته‌اند تشکر می‌کنم اما فعلا قصد حضور در فوتبال را ندارم و می‌خواهم به کارهای شخصی و عقب‌ افتاده‌ام برسم.
مرجع : تسنیم