به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۵۴۶۰۲
روزنامه ایران در یک نگاه

بحث داغ بر سر نقش ایران در جنگ داعش

گروه سیاسی: روزنامه ایران در شماره روز یکشنبه چتر حمایت دولت برای برنج ایرانی را تیتر یک کرده و در ادامه به عیادت رییس جمهوری از مقام معظم رهبری پس از بازگشت از اجلاس شانگهای پرداخته است.
بحث داغ بر سر نقش ایران در جنگ داعش
در خبر یک این روزنامه آمده است: دولت برای حمایت از برنجکاران و جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج‌های بی‌کیفیت، تعرفه واردات برنج را به 40 درصد افزایش داد. در کنار خرید تضمینی، دولت برنامه خرید توافقی را هم برای حمایت از شالیکاران و ترغیب مردم به استفاده از برنج داخلی در نظر گرفته است. دولت با تصویب خرید توافقی برنج، دست دلالانی که محصول شالیکاران را با قیمت‌های بسیار پایین خریداری می‌کنند، کوتاه می‌کند. جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج در گفت وگو با ایران اظهارداشت: شرط موفقیت این برنامه، نظارت بر اجرای درست آن است. وی افزود: نگرانی در مورد برنج این است که ذائقه مردم به برنج هندی و پاکستانی عادت کند و مردم دیگر برنج ایرانی خریداری نکنند.

در خبر مربوط به عیادت رییس جمهوری از مقام معظم رهبری در روزنامه ایران هم آمده است: روز گذشته رئیس جمهوری پس از بازگشت از سفر پنج روزه به دو کشور آسیای میانه برای دومین بار از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود کامل ایشان را در خدمت به ملت ایران، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی از خداوند متعال مسألت و تأکید کرد: وجود رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

کارناوال باشکوه عروسک‌ها در قلب تهران، پشت پرده سیرک‌ها چه می‌گذرد، بحث داغ غرب بر سر نقش ایران در جنگ داعش، صادرات شیرینی و شکلات ایرانی به آمریکا، وزیر ارشاد در جشن سینما: هدف ما عدالت فرهنگی است،  معمای سایت‌های بی شناسنامه و بازی چند نرخی در بازار لوازم التحریر از دیگر عناوین برجسته شماره امروز روزنامه ایران است.