به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۵۴۷۷۲
Zenwatch؛زیباترین ساعت هوشمند اندرویدی

خلاقانه‌ترین گجت‌های سال 2014/ تصاوير

گروه فناوری: نمایشگاه لوازم الکترونیکی IFA در برلین هرساله میزبان شرکت‌های بزرگ و کوچک در زمینه فناوری برای عرضه جدیدترین محصولات و گجت‌ها است.
هرساله در نمایشگاه لوازم الکترونیکی IFA در برلین شرکت‌های بزرگ و کوچک تکنولوژی و فناوری در دنیا جدیدترین محصولات خود را برای عرضه و نمایش به مشتریان و کاربران آماده می‌کنند. نمایشگاه امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. از ساعت‌های هوشمند، گوشی‌های موبایل وتبلت‌ها گرفته تا لوازم خانگی مختلف، نمایشگاه IFA فرصتی مناسب برای شرکت‌ها در جلب توجه مشتریان و فروش محصولاتشان است. در همین راستا در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و جالب‌ترین لوازم الکترونیکی و گجت‌های ارائه شده در این نمایشگاه خواهیم پرداخت.

سامسونگ گلکسی Edge
گوشی هوشمند جدید سامسونگ با نام Edge که در ابعاد یک فبلت وارد بازار شده است یک مشخصه بارز دارد و آن هم انحنا و خمیدگی زاویه‌دار صفحه نمایش این گوشی در سمت راست است. کاربران می‌توانند از اینترفیس این خمیدگی برای کاربردهای مختلف و اجرای اپلیکیشن‌های دلخواه استفاده کنند. اما آیا این قابلیت به درد افراد چپ دست هم می‌خورد؟



کلاه هوشمند آرکوس
در نگاه اول این کلاه درست مانند یک کلاه پشمی و زمستانی معمولی به نظر می‌رسد اما در واقع یک اسپیکر بلوتوث در بافت‌های آن کار گذاشته شده است که می‌تواند موسیقی را به صورت بی‌سیم برای کاربر پخش کند.


ساعت هوشمند ایسوس – Zenwatch
پیش از عرضه ساعت هوشمند ایسوس این شرکت وعده داده بود که قرار است زیباترین و خاص‌ترین ساعت هوشمند اندرویدی را وارد بازار کند. بدون شک مشخص است که شرکت ایسوس تمرکز خود را بر روی طراحی ظاهری این ساعت هوشمند قرار داده است. بدن Zenwatch استیل ضد خش و بندهای آن چرمی هستند.


هووایی اسند میت 7

این گوشی هوشمند خوش ساخت و باریک از شرکت هووایی دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن قابل توجه 2560x1600 پیکسل بوده و پردازنده آن 8 هسته‌ای است. علاوه بر این هووایی اسند میت 7 دارای آنتن LTE نسل 6، سنسور اثر انگشت و دوربین 13 مگاپیکسل است.



تلویزیون 8K ال‌جی
با وجود اینکه در بسیاری از نقاط دنیا هنوز استفاده از تلویزیون‌های 4K مرسوم نشده و قیمت آن‌ها همچنان بسیار بالا است. شرکت کره‌ای ال جی پا را فراتر گذاشته و تلویزیون 8K خود را به نمایش گذاشته است. رزولوشن این تلویزیون 16 برابر یک تلویزیون معمول اچ‌دی است.



سامسونگ گلکسی آلفا
گلکسی آلفا اولین گوشی سری گلکسی شرکت سامسونگ است که از فریم و قابی فلزی استفاده می‌کند. ویژگی که در هیچ‌یک از مدل‌های قبلی سرس گلکسی وجود نداشته است. در قسمت اسکنر اثر انگشت این گوشی یک سنسور سنجش ضربان قبل نیز قرارگرفته است. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی آلفا 4.7 اینچ بوده و وضوح مناسبی دارد.



ال جی G-Watch R
جدیدترین ساعت هوشمنداآل جی صفحه نمایشی از جنی OLED و به صورت گرد دارد و طراحی کلاسیک و خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. پیش بینی می‌شود جدیدترین ساعت هوشمند ال جی طرفداران بیشتری در بین علاقه‌مندان به ساعت‌های کلاسیک و غیرهوشمند داشته باشد.



ال جی Kizon
کیزان یکی دیگر از ابزارهای پوشیدنی ال جی است که برای کودکان و والدین همیشه نگران طراحی و ساخته شده است. والدین می‌توانند به کمک این ابزار و سیستم وای فای و جی پی اس از محل کودک خود در هر لحظه اطلاع داشته باشند. برای این ابزار سیم کارت نیز در نظر گرفته شده است که کودکان تنها با فشار دادن یک کلید می‌توانند شماره اضطراری از قبل تعیین شده‌ای را بگیرند.



سامسونگ گلکسی نوت 4
جدیدترین عوض خانواده گلکسی نوت سامسونگ تمام مشخصات گلکسی نوت 3 را داشته و علاوه بر آن صفحه نمایش 5.7 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 2560x1440 برای آن در نظر گرفته شده است.



مینی پروژکتور سونی
پروژکتور کوچک و قابل حمل سونی ابعادی به اندازه یک جعبه دستمال کاغذی کوچک را داشته و می‌تواند تصاویری در ابعاد 32 اینچ را بر روی هر سطحی بیاندازد. علاوه بر این این پروژکتور جمع و جور ضد آب نیز است.



سونی اکسپریا Z3
 جدیدترین پرچمدار گوشی‌های هوشمند سونی درست مانند برادران بزرگ‌تر خود Z2 و Z طراحی زیبا و فوق العاده‌ای دارد. و مشخصات سخت افزاری آن نیز بهبود نسبی نسبت به مدل‌های قبلی داشته است. اما جدیدترین قابلیت Z3 این است که می‌توان از صفحه نمایش آن به عنوان صفحه نمایش برای اجرای بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 استفاده کرد.

مرجع : بازارخبر