به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۱
 
۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۵۴۹۵۵

افتضاح‌ديگر؛ آزار جنسی زن کره‌ای توسط...!

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته علاوه بر ثبت یک شکست و سنگین و تحقیرآمیز در کارنامه ورزشی ایران شاهکارهای دیگری هم خلق کرد که مایه تاسف است.
به گزارش رویترز، پلیس کره‌جنوبی روز گذشته اعلام کرد که در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد ازار جنسی قرار گرفته که با شکایت زن کره‌ای فعلا نمی‌تواند کره‌جنوبی را ترک کند.

مقامات پلیس کره‌جنوبی اعلام کردند که این مرد 38 ساله ایرانی پس از بازجویی پذیرفته که تماس فیزیکی با یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات داشته اما معتقد است که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است.

یکی از مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی اینچئون اعلام کرده که فرد بازداشت شده از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بوده است. همین‌طور زن کره‌ای که در این ماجرا مورد ازار جنسی قرار گرفته به پلیس گفته که این اتفاق بعد از مسابقه و هنگامی که وی و یکی از مسئولان تیم ملی می‌خواستند با هم عکس بگیرند رخ داده است.

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرده فرد مجرم در حال حاضر آزاد است اما اجازه خروج از کره را ندارد. همین‌طور کمیته رسمی مسابقات آسیایی اینچئون «IAGOC» بروس‌لی را به عنوان مسئول رسیدگی این پرونده قرار داده است و اعلام کرده که در ضمن بررسی این ماجرا در صورت رخ دادن اتفاقات مشابه تنبیه سنگین‌تری را برای متخلفان در نظر خواهد گرفت. تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی اینچئون روز گذشته با نتیجه 4-1 مغلوب ویتنام شد.
مرجع : تابناك