به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۵۵۰۹۴

رونی پس از مدت​ها با فرگي آشتي کرد

گروه ورزشی: وین رونی در دهمین سالگرد حضورش در منچستر‌یونایتد با سرمربی سابق خود آشتی کرد.
رونی پس از مدت​ها با فرگي آشتي کرد
رابطه سرآلکس فرگوسن و وین رونی دو فصل پیش به مشکل خورد. موضوعی که حتی منجر به خداحافظی وین رونی از هم‌تیمی‌هایش و درگرفتن شایعه‌هایی درباره پیوستنش چلسی شد. جدایی فرگوسن و آمدن مویس باعث شد تا رونی در منچستر باقی بماند. کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از مدت‌ها با سرمربی سابق خود آشتی کرد و به تمجید از او پرداخت. وین رونی در دهمین سالگرد حضورش در جمع شیاطین سرخ در گفت‌وگو با شبکه این باشگاه با تمجید از سرآلکس فرگوسن گفت: فرگوسن شخصیت بسیار مهمی برای باشگاه است. از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و زمانی که سن و سالی نداشتم من را به منچستر‌یونایتد آورد. فرگوسن یک انسان و یک مربی فوق‌العاده است. او کمک‌های زیادی به من کرد تا بتوانم پیشرفت کنم. باید خیلی از او تشکر کنم؛ چرا که نقش مهمی در پیشرفت من داشت.

وین رونی درباره پیوستنش به منچستر‌یونایتد گفت: خیلی نگران بودم. پیوستن به تیم بزرگ منچستریونایتد برای من که آن زمان سن و سالی نداشتم، سخت بود. روز اولی که به منچستریونایتد آمدم، سرآلکس فرگوسن را دیدم و او من را سوار ماشینش کرد و رفتار خیلی خوبی با من داشت که باعث شد نگرانی من کاهش یابد. من در شهر لیورپول به دنیا آمدم و وقتی به خانواده‌ام گفتم که قصد پیوستن به منچستریونایتد را دارم، خیلی تعجب کردند ولی هیچوقت از پیوستن به منچستریونایتد و ترک اورتون پشیمان نیستم. فوتبال همین است. خانواده‌ام در لیورپول ماندند و من به خاطر فوتبال به منچستر رفتم.

مهاجم شیاطین سرخ ادامه داد: فکر می‌کنم بتوانم 5 سال دیگر در منچستریونایتد بمانم و سپس جشن 15 سالگی حضورم در این تیم را بگیریم. رونی درباره فان‌خال در فصل اول حضورش در اولدترافورد گفت: همه تلاش می‌کنند تا توانایی‌های خود را به سرمربی جدید اثبات کنند. الان هدایت منچستر یونایتد را لوئیس فان‌خال بر عهده دارد و توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. تمام بازیکنان در تلاش هستند که جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی پیدا و خود را به سرمربی جدید دیکته کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تمام تلاش خود را در تمرینات به کار خواهم گرفت. طبیعی است که سرمربی جدید افکار جدیدی با خود می‌آورد. تلاش می‌کنم تا در تمرینات بهترین باشم. به سخنان فان‌خال به خوبی گوش خواهم داد و تلاش می‌کنم بازیکنی باشم که او می‌خواهد.
مرجع : ایسنا