به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۵۵۲۱۰

انهدام باند اغفال دختران فراری در مشهد

گروه حوادث: افرادی که با شناسایی دختران فراری، آنها را اغفال و به مواد مخدر آلوده می‌کردند در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
انهدام باند اغفال دختران فراری در مشهد
اوایل هفته جاری، ماموران کلانتری شهرک شهید باهنر مشهد در پی همکاری شهروندان و کسب اطلاعات مردمی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد افراد مشکوکی به یک منزل در حوزه استحفاظی آنها رفت و آمد دارند. ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، منزل مذکور را به طور غیرمحسوس تحت نظر گرفتند که بررسی‌ها مشخص کرد این مکان به لانه فساد تبدیل شده است و افراد خلافکاری در آن جا تجمع می‌کنند.

این گزارش حاکی است: باتوجه به اهمیت موضوع، ماموران کلانتری با کسب مجوز قضایی، این منزل را به محاصره درآوردند و مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه مقادیری مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال کشف و ضبط شد. این در حالی بود که 2 زن جوان نیز به همراه 7 مرد که نسبتی با یکدیگر نداشتند در این مکان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

بنابراین گزارش، بررسی‌های پلیس با توجه به اعترافات متهمان، مشخص کرد که آنان با شناسایی دختران فراری، آنها را اغفال می‌کردند و به منزل مذکور می‌کشاندند و سپس طعمه‌های خود را به مواد مخدر صنعتی آلوده می‌کردند. در همین حال فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به دستگیری اعضای این باند که به اغفال زنان و دختران فراری می‌پرداختند عنوان کرد: متهمان این پرونده در اختیار پلیس قرار دارند و بازجویی از آنان برای کشف جرایم احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.
مرجع : تسنیم