به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۵۵۳۴۵
جشن شکوفه‌ها با بیش از حضور یک میلیون کلاس اولی

کلاس اولی‌ها فردا به جشن شکوفه‌ها می‌روند

گروه جامعه: با فرارسیدن بهار علم و دانش و آغاز سال تحصیلی 93 94 کلاس اولی‌ها فردا (دوشنبه) 31 شهریورماه، طبق روال سالهای گذشته یک روز، زودتر به مدرسه می‌روند تا با محیط مدرسه و معلمان آشنا شوند.
کلاس اولی‌ها فردا به جشن شکوفه‌ها می‌روند
مهندس علی زرافشان، معاون وزیر آموزش و پرورش  از برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور بیش از یک میلیون کلاس اولی به طور همزمان در حدود 59 هزار مدرسه ابتدایی سراسر کشور در روز 31 شهریورماه خبر داد. وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مهر از چندماه گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آماده هستند.

رییس ستاد اجرایی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش همچنین از برگزاری مراسم جشن آغاز سال تحصیلی در مدارس کشور در سه شنبه هفته جاری (اول مهر) خبر داد و گفت: رئیس جمهور همانند سال‌های گذشته در یکی از مدارس تهران حضور یافته و زنگ آغاز سال تحصیلی را به صورت نمادین خواهد نواخت. وی با اشاره به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اهمیت آغاز سال تحصیلی پرنشاط در مدارس گفت: امسال علاوه بر اعزام تیم‌های ارزیاب به استان‌ها، هر یک از معاونین وزیر در یکی از استان‌ها حضور یافته و در کنار سایر مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان در این جشن ملی حضور می‌یابند.
مرجع : ایسنا