به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۵۵۹۳۵
کشف شغل جيمي جامپ فولادشهر اصفهان

گناه‌من چیست که در این‌فوتبال جایی ندارم!

گروه ورزشي: در جريان بازي ذوب‌آهن ـ استقلال يک تماشاگر با ورود به زمين نظم مسابقه را به هم زد.
گناه‌من چیست که در این‌فوتبال جایی ندارم!
به گزارش "ورزش3"، در دقیقه 36 این دیدار، یک تماشاچی با لباس فوتبال و شورت ورزشی صورتی از لابه لای ماموران گریخت و در میانه میدان پیراهن نوشت خود را به نمایش گذاشت. روی پیراهن او نوشته شده بود: « گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم.» او بدون حضور خشن ماموران و تنها با همراهی یکی از افراد تامین کننده نظم زمین کاملا صلح طلبانه بیرون رفت، در حالی که لحظاتی قبلش سرعت خیره کننده خود را به نمایش گذاشته بود. در بین افرادی که بازی های فوتبال را با ورودهای ناگهانی به هم می‌ زنند این یکی از جالب ترین‌ها و البته متمدن‌ترین‌ها بود!

در همين حال، رئيس هيات فوتبال اصفهان، فردي که وارد زمين بازي شده بود را يک توپ جمع کن معرفي کرد! ابرقویی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: این فرد بارها به هیات فوتبال اصفهان مراجعه کرده و به عنوان توپ جمع کن با وی قرارداد بسته شده بود. این عشق فوتبال اصفهانی با پیراهن نوشتی اعلام کرد که باید در یکی از دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بازی کند.

زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۲۱:۲۵
تو گناهي نداري برادر ... (252940)
رودسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ۲۳:۱۵
بنده خدا راست میگه دیگه...بعضی از این فوتبالیستا بلد نیستن حتی یه استپ ساده رو انجام بدن اما میلیارد میلیارد پول میگیرن...تازه خودشون رو بهترین هم میدونن و توقع دارن پیراهن مقدس تیم ملی رو بپوشن...ولی خیلیا دیگه که با استعدادن بدلیل نداشتن پارتی و...هیچوقت فرصت بهشون داده نمیشه که توناییهاشون رو نشون بدن... :(((( (252950)