به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۵۶۰۷۵

ازدواج جورج کلونی روي شهر آبي+تصاوير

گروه هنري: جورج کلونی، بازیگر مشهور ۵۳ ساله هالیوود ديشب در هتلی مجلل در ونیز ایتالیا عروسی خود را با اَمل علَم الدین، وکیل ۳۶ ساله جشن گرفت. علم الدین که شهروند بریتانیا اما لبنانی‌الاصل است در زمینه حقوق بین الملل و حقوق بشر تخصص دارد.
ازدواج جورج کلونی روي شهر آبي+تصاوير
سخنگوی جورج کلونی گفته است که این دو صبح شنبه در مراسمی خصوصی در ونیز عقد کردند. جورج کلونی ۵۳ ساله، که از مدتی پیش با خانم وکیل جوانی به نام امل علم الدین نامزد شده است، از امروز، طی مراسمی که سه روز به طول می‌انجامد، در ونیز ایتالیا با هم ازدواج خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود استقبال مردمی اخبار و تصاویر رسیده از این ازدواج رکوردهایی چون مراسم ازدواج سلطنتی انگلستان، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون و نیز مراسم ازدواج برد پیت و آنجلینا جولی را خواهد شکست.

عروس و داماد، روز جمعه به ونیز ایتالیا رسیدند و با استقبال شدید خبرنگاران و عکاسان مواجه شدند. علاوه بر این زوج مشهور، مهمانان خاص آنها نیز به ونیز رسیده‌اند: آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، پرقدرت‌ترین زن دنیای مد هم از مهمانان خاص این مراسم است. گفته می‌شود نفر اول مد دنیا، به عروس خانم در انتخاب لباس عروسی اش شخصا راهنمایی کرده است.

دوست صمیمی آقای داماد، رند گربر، که شوهر سیندی کرافورد، مدل مشهور و دوست نزدیک جورج کلونی است، قرار است هنگام ازدواج جورج، کنارش بایستد و حلقه‌های ازدواج را به داماد بدهد. پدر داماد هم جمعه به ونیز رسیده است. پسر دایی جورج، میگوئل فرر، که خودش هم بازیگر است نیز به ونیز آمد. مراسم ازدواج این زوج، سه روز طول خواهد کشید. اکثر مهمانان جمعه به ونیز رسیدند و با قایق های معروف شهر ونیز، که با حروف G & A، تزیین شده بودند، مهمان ها را به هتلی پنج ستاره بردند.