به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۵۶۳۷۹
تجهیزتبلت ال جی به اندروید خالص4.4کیت کت

تبلت‌هایی با بهترین قابلیت‌های ذخیره‌سازی

گروه فناوری‌: برخی از محبوب‌ترین تبلت‌های موجود در بازار نظیر آیپد اپل و نکسوس گوگل یک ویژگی بسیار مهم را که توانایی‌های تبلت را به حداکثر می‌رساند، ندارند و آن هم قابلیت اضافه کردن فضای ذخیره سازی جانبی است.
امکان اضافه کردن کارت حافظه برای تبلت‌ها دست کاربر را برای بسیاری از فعالیت‌ها بازتر می‌کند. از امکان ذخیره فایل‌های موسیقی و فیلم و عکس گرفته تا برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های حجیم، کارت فضای ذخیره سازی جانبی این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که تا جای ممکن فایل‌های مورد نیاز و دلخواه خود را همراه داشته باشدو نگرانی از بابت فضای محدود و ثابت داخلی دستگاه خود نداشته باشد.
در ادمه تبلت‌هایی را معرفی خواهیم کرد که بهترین گزینه‌ها را در مورد در دسترس قرار دادن فضای ذخیره سازی بیشتر به کاربران ارائه می‌کنند.

ایسوس ممو پد 8



اگر به دنبال یک تبلت با قیمتی مناسب و اقتصادی هستید که امکان اضافه کردن فضای ذخیره سازی نیز برای نیازهای شما داشته باشد، ممو پد 8 یکی از تبلت‌های اقتصادی ایسوس می‌تواند بهترین گزینه باشد. این تبلت 8 اینچی قیمتی در حدود 200 دلار دارد و مشخصات سخت افزاری متوسط آن نیازهای روزمره کاربران را بدون مشکل برطرف می‌کند. درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن نیز پذیرای کارت‌های حافظه تا 64 گیگابایت است.

ال جی G Pad 8.3 (نسخه گوگل پلی)



یکی از مزایای جدیدترین و پیشرفته‌ترین تبلت ال جی این است که مجهز به اندروید خالص 4.4 کیت کت بوده و دارای یک پوشش آلومینیومی خوش دست است. ال جی G Pad 8.3 از رابط کاربری ال جی اوپتیموس 3 نیز استفاده می‌کند. ال جی G Pad 8.3 به نسبت مشخصاتی که دارد قیمت مناسبی داشته و دارای درگاه کارت حافظه اس دی با پشتیبانی از 64 گیگابایت فضای جانبی است.

سونی اکسپریا Z2



مدتی است که قابلیت ضد آب بودن به بخشی از ویژگی‌های خاص گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. اما کمتر تبلتی پیدا می‌شود که در مقابل آب مقاوم باشد با این حال تبلت اکسپریا Z2 از شرکت سونی تبلتی محسوب می‌شود که مانند گوشی‌های خود در مقابل آب تا حدود زیادی مقاوم است. اکسپریا Z2 با صفحه نمایش 10 اینچی و شفافیت بالای تصویر دارای آنتن LTE نیز بوده و از نظر طراحی نیز یکی از باریک‌ترین و زیباترین تبلت‌های موجود در بازار است.

سامسونگ گلکسی تب S



صفحه نمایش Super AMOLED تبلت گلکسی تب S یکی از خاص‌ترین و شفاف‌ترین گزینه‌های موجود در میان تبلت‌های بازار است. استریم و پخش تصاویر اچ دی در این تبلت با کیفیت فوق العاده انجام می‌شود و گلکسی تب S از هر پیکسل برای نمایش هرچه بهتر تصاویر گرافیکی و ویدئویی استفاده می‌کند. گلکسی تب S دارای درگاه کارت حافظه اس دی بوده و کاربران می‌توانند تا 128 گیگابایت به کمک کارت حافظه به فضای ذخیره سازی خود اضافه کنند.

مایکروسافت سرفیس پرو 3



سرفیس پرو 3 را که مجهز به ویندوز 8.1 نیز است می‌توان یک تبلت تمام عیار برای افراد اهل کسب و کار و فعالیت‌های مختلف دانست. این لپ تاپ / تبلت هیبریدی شرکت مایکروسافت دارای یک کیبورد فوق العاده و یک قلم دیجیتالی برای سهولت در انجام عملیات مختلف بوده و حتی با وجود داشتن صفحه نمایش بزرگ‌تر و با کیفیت تر نسبت به مدل‌های قبلی، ضخامت سرفیس پرو 3 کمتر نیز شده است. درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان اضافه کردن فضای 128 گیگابایتی را به کاربران می‌دهد.
مرجع : بازارخبر