کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سعید عبدولی: جان می‌کنیم ولی...!

8 مهر 1393 ساعت 15:10

گروه ورزشی: سعید عبدولی گفت: این همه حق ما خورده می‌شود اما متاسفانه داوران ما از جایشان تکان نمی‌خورند تا مبادا درجه‌شان تنزل پیدا کند.


به گزارش ایسنا به اینچئون، سعید عبدولی پس از سومی در بازی‌های آسیایی در حالی که بسیار ناراحت بود و حتی به روی سکو در کنار سه نفر دیگر برای گرفتن عکس یادگاری نرفت و در گوشه‌ای ایستاد، وقتی قصد داشت از روی تشک پایین بیاید با اکبر طهماسبی و اردوان صائب از همان روی تشک جر و بحث کرد و به آن‌ها اعتراض خود را نشان داد.

عبدولی سپس در جمع خبرنگاران گفت: ما این همه جان می‌کنیم اما هیچ دفاعی از آن نمی‌شود که مبادا درجه‌شان پایین بیاید یا به مسابقه‌های بعدی دعوت نشوند. او ادامه داد: پس از المپیک همه مردم می‌گفتند که حق عبدولی خورده شده اما صائب که همشهری من هم هست، گفت که اتفاقی نیفتاده و حقم خورده نشده است.

قهرمان سال 2011 جهان در ادامه گفت: از مردم پوزش می‌خواهم. من تمام توانم را گذاشتم تا مدال طلا بیاورم اما همه دیدند که داوران چه کار کردند. شرمندگی من برای زن و بچه‌ام که در این 5 سال دو بار نتوانستم آن‌ها را به مسافرت ببرم. وقتی که باید برای آنها می‌گذاشتم در اردو و کشتی بودم اما حالا این طور حق ما خورده می‌شود. کجای دنیا دیده‌اید که 24 امتیاز بگیرند و ضربه کنند اما نتیجه را برگردانند. این همه از شانس من است و نمی‌دانم چه گناهی کرده‌ام و یا مال کدام یتیم را خورده‌ام که این طوری تاوان پس می‌دهم. آن اتفاق‌ها در المپیک افتاد و حالا هم بازی‌های آسیایی. تنها مشکلی که هست این که مردم ما بدانند داوران ما هیچ دفاعی نمی‌کنند.

عبدولی در پایان درباره از حال رفتنش روی تشک و مصدومیتش در کشتی پایان گفت: به دلیل فشار زیادی که آمده بود، بینی‌ام گرفته بود و نمی‌توانستم نفس بکشم. در کشتی با حریف کره‌ای فکر کنم انگشتم شکست و در واقع با یک دست کشتی می‌گرفتم. او در پایان انگشتش را به خبرنگاران نشان داد تا ببینند که چقدر دچار تورم شده است.


کد مطلب: 56421

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/56421/سعید-عبدولی-جان-می-کنیم-ولی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir