به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۵۶۶۶۹

بنزما: قول می‌دهم به شرایط خوبم بازگردم

گروه ورزشی: مهاجم فرانسوی رئال مادرید می‌خواهد جایگا ه اصلی خود در ترکیب سفید پوشان را پس بگیرد. او همچنین از خودش ستایش می‌کند و خود را رهبری بزرگ می‌نامد.
بنزما: قول می‌دهم به شرایط خوبم بازگردم
کریم بنزما در فصل گذشته رقابت‌های لیگا نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت .این مهاجم فرانسوی این فصل نتوانسته بازی‌های خوبی برای رئال انجام دهد و در چند بازی گذشته به شذت مورد انتقاد هواداران رئال مادرید قرار گرفته است.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید در گفت و گوبا یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا گفت که برای پس گرفتن جایگاه اصلی‌اش در ترکیب سفید پوشان از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود. در این فصل فرصت کمتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته‌ام با این حال تمام تلاش خود را برای رسیدن به ترکیب اصلی انجام می‌دهم. گاهی اوقات انتقادات رسانه‌ها اغراق آمیز است. به خوبی می‌دانم که چگونه سطح بازی خود را ارزیابی کنم. من یک رهبری بزرگ در میدان هستم. من در شرایط کنونی آماده هستم. هر بازیکنی روزهای سختی دارد. من هم در آغاز فصل چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام، اما خوشبختانه با تلاش زیاد خود توانسته‌ام خود را از چنین شرایطی خارج کنم. با کمک مربیان و تلاش زیاد خودم به روزهای خوب برگشته‌ام. امیدوارم بتوانم در آینده هم به رئال‌مادرید و تیم ملی کشورم کمک کنم.

بنزما درباره نمایش ضعیف خود در این فصل و ناکامی در گلزنی گفت: من پیروزی تیم و ناکامی خود در گلزنی را بر موفقیت در گلزنی و ناکامی تیمی ترجیح می‌دهم. اولویت موفقیت تیم است حتی اگر نتوانم دروازه‌ حریفان را باز کنم. به هواداران رئال قوم می دهم که به شرایط خوب خود بازگردم. این مهاجم فرانسوی در ادامه سخنان خود به ستایش از سمیر نصری پرداخت و گفت: نصری را به حال خود واگذار کنید. همه می دانند که او بازیکن تاثیرگذاری است و می تواند کمک زیادی به ما کند.

او افزود: جام‌جهانی زیباترین رقابت ممکن برای هر بازیکنی است. حضور در چنین رقابت بزرگی برای تمام بازیکنان افتخار است؛ چرا که اوج یک رقابت فوتبالی به شمار می‌آید و تمام تیم‌ها و بازیکنان با نهایت آمادگی و انگیزه پای به آن می‌گذارند. تیم ما در جام جهانی بازی های خوبی پشت سر گذاشت و حالا باید به فکر جام ملت های اروپا باشیم.

بنزما در ادامه سخنان خود به ستایش از کارلو آنچلوتی و دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت و گفت: آنچلوتی سبک بازی من را به کلی تغییر داد. وقتی شما یک مهاجم باشید و نتوانید گل بزنید کار سختی پیش‌رو دارید. باید در درجه اول اعتماد به نفس مربی خود را به دست آورید. با این که روزهای سختی داشتم اما آنچلوتی از من حمایت کرد. دیدیه دشان هم در تیم ملی چنین برخوردی را با من داشت و همین مساله باعث شد تا اعتماد به نفسم را از دست ندهم و شرایط سخت را پشت سر بگذارم. الان خوشحالم که به روزهای خوب خود برگشته‌ام.
مرجع : ایسنا