به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۵۶۷۱۱
هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال ايران

اولین پيروزي نفت‌مسجدسليمان مقابل‌‌فولاد

گروه ورزشی: تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در دربی خوزستان مقابل فولاد خوزستان به اولین پيروزي خود رسيد.
اولین پيروزي نفت‌مسجدسليمان مقابل‌‌فولاد
در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از ساعت 17 و 20 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. سروش رفیعی در دقیقه 34 برای فولاد گلزنی کرد اما در اواخر بازی نفت مسجدسلیمان در دقیقه 44 توسط لوییز کارلوس دو سانتوز و دقیقه 45 توسط حسین مالکی از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا در نیمه اول برنده شود. حملات همه جانبه فولاد در نیمه دوم برای شاگردان اسكوچیچ، نتیجه‌ای در بر نداشت و بهروز مكوندی در اولین حضورش به عنوان مربی نفت، به یك پیروزی روحیه بخش دست یافت.

سايپا0- تراکتورسازي1؛ انتقام دلير از جلالي

تراکتورسازي با تک گل محسن دلير مهاجم گلزنش در نيمه اول اولين باخت خانگي اين فصل را به سايپا تحميل کرد. تراکتورسازی و سایپا بازی جانداری را به نمایش گذاشتند و دروازه هر دو تیم لحظه به لحظه تهدید می‌شد. این مساله تا لحظات پایانی بازی هم ادامه داشت و تراکتور در ثانیه های واپسین دو موقعیت خوب را از کف داد. این بازی در هوای نه چندان مساعد کرج برگزار شد و تراکتور با حفظ گل محسن دلیر موفق به پیروزی در این بازی شد. دلیر بازیکنی است که فصل گذشته فرصت بازی در تراکتور را نیافت و اما امروز از فرصت حضور در ترکیب تراکتور استفاده کرد و 6 گله شد. تراکتورسازی با پیروزی در این بازی پایاپای با 24 امتیاز صدرنشینی خود را ادامه داد و سایپا با این شکست ممکن است پرسپولیس را در پایان هفته بالاتر از خود ببینند.
پيکان 0– صبا1
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز پیکان و صبای قم به مصاف یکدیگر رفتند. گل دقيقه 89 آيوبل بازيکن خارجي صبای قم شرايط نسبتا خوب پيکان تهران را دوباره بحراني کرد. اين در حاليست که صبا با 16 امتياز موقتا به رده هشتم صعود کرد و شريک پديده و صبا شد.