به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۵۷۱۰۷

امثال بابک زنجانی در دولت گذشته زیادند

گروه اقتصادي: مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور معتقد است: پرونده فساد مالی شبیه آنچه در پرونده بابک زنجانی دیده می شود در دولت گذشته زیاد اتفاق افتاده اما صرفا به دلیل برخی مصالح عمومی بنا نیست نامی از آنها برده شود.
امثال بابک زنجانی در دولت گذشته زیادند
محسن بهرامی ارض اقدس در گفت‌وگو با آفتاب تاکید کرد: «بابک زنجانی نمونه خروارها فساد مالی رخ‌داده در دولت گذشته است‌. آدم‌های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور هنوز ناشناخته‌اند و از امکان‌های بی‌بدیل 84 تا 92 به خوبی استفاده کرده‌اند ولی متاسفانه معدود افرادی شناسانده شده‌اند و مدام روی نام آنها مانور داده می شود در حالی که پشت صحنه اسامی دیگری هست که هنوز ناگفته و ناشناخته باقی مانده‌اند.»

بهرامی همچنین به ادعای محمود احمدی‌نژاد برای تلاش برای مبارزه با مافیای اقتصادی در کشور اشاره کرد و اینکه او در پایان کار در دولت خودش مافیای عجیب و غریب اقتصادی به جای گذاشت که هنوز هم زخم های اقتصادی آن قابل درمان نیست. او البته مدعی است که هنوز هم بخشی از مافیای اقتصادی دولت احمدی نژاد در بخش های مختلف اقتصادی کشور مشغول فعالیت اند و حذف دست این مافیای ریشه دار به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد.

او همچنین درباره لفظ دلواپسی و مواضع اخیر برخی تحت نام این شعار گفت: «متاسفانه همین دوستانی که دم از دلواپسی می زنند؛ اتفاقا پشتوانه مالی خوبی دارند. آنها به‌دلیل سال‌ها حضور در دولت و منابع مالی که در اختیارشان قرار گرفته حالا نگران عدم بازگشت به قدرت هستند و ناتوانی از بازیابی سیاسی. اما روشدن پروژه‌های متعدد فساد در دولت آقای احمدی‌نژاد حالا موجب شده تا گروه‌های سیاسی منتسب به ایشان و طیف‌های نزدیک به دولت پیش، احساس خطر کنند.»