به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۵۷۶۸۹

بوفون: توتی فوتبال ایتالیا را لکه‌دار کرد

گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس به انتقاد از فرانچسکو توتی پرداخت و سخنان او را درباره پیروزی‌های مشکوک یوونتوس بی‌اساس دانست.
بوفون: توتی فوتبال ایتالیا را لکه‌دار کرد
یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته ششم سری A توانست با نتیجه 3 بر 2 رم را از پیش رو بردارد و به صدرنشینی خود ادامه دهد. این دیدار حرف و حدیث‌های زیادی داشت و اعتراض کادر فنی و بازیکنان رم را برانگیخت تا جایی‌ که فرانچسکو توتی، کاپیتان جالوروسی به شدت به انتقاد از داوری پرداخت و قهرمانی‌ها و پیروزی‌های یوونتوس را مشکوک دانست. توتی در اظهارنظری جنجالی گفت که یوونتوس با کمک داوران پیروز می‌شود. این گفته اعتراض و خشم بیانکونری‌ها را به دنبال داشت.

جان‌لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس که سال‌ها با توتی در تیم ملی ایتالیا همبازی بود از سخنان کاپیتان رم ناراحت است و آنها را بی‌اساس می‌داند. او گفت: نمی‌خواهم بعد از پایان بازی درباره داوری صحبت کنم. همان گونه که بعضی این کار را انجام می‌دهند. اصلا با آن چه توتی بر زبان آورد، موافق نیستم. این سخنان بی‌پایه و اساس است. من در دوران حضورم در مستطیل سبز پیروزی‌های زیادی را به دست آورده‌ام. همچنان که در بسیاری از دیدارها هم شکست خورده‌ام. در بعضی از فصل‌ها با قرار گرفتن در جایگاه سوم و چهارم و حتی هفتم به کار خود پایان داده‌ایم اما هیچ‌گاه به انتقاد از کسی نپرداخته و سخنانی را که وجهه فوتبال ایتالیا را لکه‌دار کند، بر زبان نیاورده‌ام.

بوفون درباره این سوال که چرا کونته، سرمربی جدید ایتالیا ماریو بالوتلی را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، این گونه پاسخ داد: بالوتلی این فرصت را دارد که به تیم ملی برگردد. او هنوز جوان است و فرصت زیادی برای درخشش و اثبات توانایی‌هایش دارد. فکر نمی‌کنم که کونته اصلا قصد دعوت او را نداشته باشد. او سرمربی تیم است و این اختیار را دارد که هر بازیکنی را که می‌خواهد به تیم ملی دعوت کند.

بوفون در ادامه به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و گفت: من سه سال سابقه کار با کونته را دارم و او را به خوبی می‌شناسم. او مربی توانایی است و به خوبی می‌داند چه می‌خواهد. فوتبال ایتالیا در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. مربیگری کردن در این تیم اصلا آسان نیست اما اطمینان دارم که کونته این توانایی را دارد که در تیم ملی هم موفق باشد.
مرجع : ایسنا