به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۵۷۹۰۹

آنچلوتی: آینده کاسیاس در رئال مادرید است

گروه ورزشی: سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که کاسیاس از این تیم جدا نخواهد شد چرا که جزئی از این باشگاه است. او می گوید در اندیشه یازدهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا است و اصلا فکر نکرده که بهتر از ژوزه مورینیو است.
آنچلوتی: آینده کاسیاس در رئال مادرید است
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید کاری را در این تیم انجام داد که مربیان بزرگی چون فابیو کاپلو، ژوزه مورینیو و مانوئل پیگرینی نتوانستند انجام دهند. او توانست کهکشانی‌ها را بعد از 10 سال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند و تا بار دیگر این تیم به قدرت نخست فوتبال اروپا تبدیل شود. آنچلوتی در نشستی خبری در مادرید حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. او درباره این سوال که چرا تیمش توانست قهرمانی در این رقابت ها را به دست آورد گفت: بسیاری از مردم از من می پرسند که چگونه دهمین قهرمانی خود را به دست آوردید. در جواب آنها می گویم به دهمین قهرمانی خود دست یافتیم چرا که مردم در مادرید هر روزه درباره آن فکر می‌کردند. ما الان برای یازدهمین قهرمانی نقشه می کشیم.

آنچلوتی در سال نخست حضور خود در نیمکت رئال مادرید توانست این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند این در حالی بود که ژوزه مورینیو سرمربی جنجالی سابق رئال سه سال فرصت داشت تا دهمین قهرمانی را برای رئال به ارمغان آورد اما ناکام شد. آنچلوتی درباره مقایسه‌اش با مورینیو گفت: هیچگاه فکر نکرده‌ام که بهتر از مورینیو هستم و یا در رئال بهتر از او کار کردم اما تلاش می‌کنم تا هر آنچه را که در توان دارم برای رئال انجام دهم چرا که من مربی این تیم هستم. کاسیاس در فصل جاری شرایط بسیار بدی دارد. عملکرد ضعیف او در چارچوب دروازه رئال باعث شده است تا حتی صدای اعتراض هواداران این تیم هم به گوش برسد. رسانه‌های اسپانیایی از احتمال زیاد جدایی کاسیاس از رئال مادرید در فصل جابجایی زمستانی سخن به میان می آورند اما آنچلوتی چنین نظری ندارد. او گفت: بحث کردن درباره خط دروازه دیگر به پایان رسیده است. اصلا نمی‌خواهم در این باره به سخن گفتن بپردازم. آینده کاسیاس در رئال مادرید است. او بخشی از تاریخ باشگاه رئال است. او وقتی از رئال بازنشسته شد با سانچس و هیرو خواهند نشست و درباره قهرمانی‌ها و عنوان‌های خود با رئال مادرید سخن خواهند گفت.

هر چند کارلو آنچلوتی در این فصل از کاسیاس حمایت کرده اما احتمال جدایی او زیاد است چرا که حتی در نظر سنجی باشگاه رئال مادرید هم هواداران این تیم خواستار نیمکت نشینی کاپیتان خود شده‌اند. گذشته از این دل بوسکه هم دیگر اعتماد خود به کاسیاس را از دست داده است و در دیدار اخیر تیمش از دِخیا استفاده کرد.
مرجع : ایسنا