کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمبود مهاجم، معضل بزرگ پرسپوليس

شرمم مي‌آيد بگويم اين تيم‌پرسپوليس است

29 مهر 1393 ساعت 19:25

گروه ورزشي: پيشکسوت پرسپوليس گفت: شرمم مي‌آيد بگويم تيمي که به سايپا باخت، پرسپوليس است.


مرتضی فنونی زاده بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: پرسپولیس در نیمه اول خوب کار کرد اما برای فوتبالی که در نیمه دوم دیدم، شرمم می‌آید بگویم این تیم پرسپولیس است. وی افزود: به نظرم سرمربی تیم مقصر نیست اما درخشان هم نباید این تیم را در مقطع فعلی قبول می‌کرد. با این حال کسانی که این تیم را بستند باید پاسخگو باشند. پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم شرایط پرسپولیس سخت است اما به هواداران می‌گویم مطمئن باشند که استقلال را می‌بریم.

کمبود مهاجم، معضل بزرگ پرسپوليس
همانطور که حميد درخشان بارها و بارها گفته بود پرسپوليس با کمبود يک مهاجم تمام عيار و کلاسيک برخوردار است. به گزارش "ورزش سه" حمید درخشان بلافاصله بعد از حضور در پرسپولیس اعلام کرد که این تیم نقاط ضعف معدودی دارد که باید با جذب بازیکنان خبره برطرف شود. او طی چند هفته گذشته بارها و بارها اعلام کرد که نیاز به یک مهاجم گلزن و متخصص در امر گلزنی دارد. موضوعی که تا به حال از سوی باشگاه انجام نشده است. بازی امروز پرسپولیس و سایپا نیز نشان داد که پرسپولیسی هیچ کدام از موقعیت های بالای 80درصدی را که روی دروازه سایپا داشت، نتوانست تبدیل به گل کند. همین مساله نشان می‌ دهد که مشکل اصلی پرسپولیسی ها نداشتن یک مهاجم متخصص در امر گلزنی است.
این در حالی است که رضا نوروزی امید اول علی دایی در پیشانی خط حمله که ابتدای فصل جذب شد، دچار پارگی رباط شده و مدت ها دور از میادین خواهد بود.

بنگر: ما به زور 10 نفر مي‌ شويم
محسن بنگر مدافع پرسپوليس به شدت از شکست سرخپوشان ناراحت به نظر مي‌ رسيد. بنگر  در مورد شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: سایپا یکی از ضعیف ترین تیم هایی بود که مقابل ما ظاهر شد. پس ببینید ما چقدر بد بودیم که به این تیم باختیم. بنگر افزود: متاسفانه در طول 90 دقیقه یک توپ روی دروازه ما آمد که همان تبدیل به گل شد و من بابت این مساله متاسفم.
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا سرخپوشان فشاری را که باید به اندازه کافی روی دروازه سایپا می‌ آوردند نیاورند گفت: به خدا تیم ما به زور 10 نفر می‌ شود، ضعیف هستیم و نمی‌ دانیم باید چه بکنیم. تعداد زیادی از نفرات ما مصدوم و محروم بودند و همانطور که گفتم ما به زور 10 نفر می‌ شویم.


کد مطلب: 58525

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/58525/شرمم-مي-آيد-بگويم-تيم-پرسپوليس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir