به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۵۸۵۴۷
تخلفات بانک توسعه تعاون را بررسی می‌کنیم؛

انصراف نمایندگان سوال کننده از ربیعی

گروه سیاسی: عضو کمیسیون اجتماعی از انصراف نمایندگان از سوالاتشان درباره وزارت کار خبر داد.
انصراف نمایندگان سوال کننده از ربیعی
عباس صلاحی درباره جلسه شب گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس با علی ربیعی، وزیر کار گفت: بنا بود که دیشب چنین جلسه ای برگزار شود تا آقای ربعی طراحان سوال از وزارت کار را توجیه کنند ولی از آنجایی که این نمایندگان سوالات خود را پس گرفتند، جلسه نیز منتفی شد. این عضو کمیسیون اجتماعی همچنین در خصوص مهمترین برنامه های کمییون اجتماعی، تصریح کرد: الحاق ماده‌ای به گزینش افرادی که بخواهند در سمت‌های مهم و حساس مشغول شوند یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته کمیسیون بود که تا کنون کلیات و حدود 36 ماده از مواد این طرح دو فوریتی تصویب شده است.

به گفته ی او، بررسی اساس نامه وزارت کار و یک سری از مسائل و مباحث حول این موضوع دیگر برنامه مهم این جلسه بود که در جلسات آینده کمیسیون نیز دنبال خواهد شد. صلاحی همچنین در پاسخ به این سوال ایلنا که گفته می‌شود یک سری تخلفات در بانک توسعه و تعاون صورت گرفته و بخشی از این تخلفات متوجه موسسه ای با عنوان جرس در استان گلستان می‌شود، گفت: اگر چنین تخلفاتی ثابت شود مجلس شورای اسلامی باید نسبت به آن واکنش نشان دهد. به ویژه آنکه چنین بانکی زیر مجموعه وزارت کار و مربوط به کمیسیون اجتماعی می‌شود. البته این بدان معنا نیست که این موضوع منحصر به کمیسیونی است و سایر نمایندگان می توانند تحقیق و تفحص لازم در این زمینه را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: برای تحقیق و تفحص از این تخلفات از تمام صاحبان اطلاعاتی و همچنین دستگاه قضایی تقاضا می‌کنیم تا اطلاعات و مستندات لازم را به نمایندگان ارائه دهند تا در صورت نیاز کمیته تحقیق و تفحص ایجاد شود و یا قوه قضایی و دادستان به عنوان مدعی العموم رسیدگی به این تخلفات را انجام دهد.
مرجع : ایلنا