به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۶
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۵۸۶۴۳
ناچاريم مقابل صدا و سيما كوتاه بياييم!

امير عابدینی چرا پشت فوتبالي‌ها را خالي كرد؟

گروه ورزشي: امير عابدینی از مديران صريح‌اللهجه فوتبال است كه برخلاف هميشه اين بار از موضع انفعال و تسليم ظاهر شده و پشت همه مديران عامل باشگاهها و مسئولان فوتبالي و در راس آنها علي كفاشيان، را مقابل صدا و سيما خالي كرده و حتي در فكر بركناري كفاشيان است.
امير عابدینی چرا پشت فوتبالي‌ها را خالي كرد؟
عابديني كه عضو مجمع عمومي فدراسيون فوتبال است در ماجرای حق پخش، کفاشیان را مقصر می داند و مي گويد: 10 بار به کفاشیان گفتم با دعوا کردن با صداوسیما به جایی نمی رسد. او نباید بخاطر اینکه یکبار ضرغامی جواب سلامش را نداده فوتبال را وارد دعوا های شخصی اش کند و به فوتبال ضربه بزند. مدیرعامل سابق داماش گیلان در ادامه گفت: من نمی گویم صداو سیما حق فوتبال را می دهد اما منطق می گوید بازی‌ها باید پخش شوند چون ظرفیت استادیوم های کشور و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای حضور این همه تماشاگر نداریم. رسانه ملی تبلیغات دور زمین را پخش می کند و 25% هم نسبت به پارسال اضافه کرده است. نمی گویم خوب است ولی چاره چیست؟ وقتی صداوسیما رقیب ندارد و کالای شما(کفاشیان) تنها یک مشتری دارد و نمی توانی به کس دیگری هم بفروشی پس باید تعامل کنی نه دعوا. این اتفاق باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود و مسوولان نخواهند گذاشت چنین مساله ای رخ دهد.

عابديني به اظهارات علی فتح الله زاده كه در مصاحبه ای، مواضع اخيرش را حسادت عنوان کرد و گفت برای اینکه پست بگیرد چنین کاری می کند هم اینگونه واکنش نشان داد: اولا باید بپرسم مگر مسوولین فدراسیون و فتح الله زاده عضو مجمع هستند که بتوانند در مورد برکناری کفاشیان نظر بدهند که او باشد یا نباشد؟ اصلا فکر کنند من حسود هستم و از روی حسادت می خواهم کفاشیان نباشد.

عابدینی بار دیگر با تکرار این جمله که به دنبال پست در فدراسیون نیست گفت: من فکر می کنم منظور فتح الله زاده در مصاحبه اش من نبودم چرا که خودش می داند از این خبر ها نیست که من به دنبال پست باشم، من چه قبلا و چه جدیدا درباره مسایل فوتبال و فدراسیون با ایشان صحبت کردم و خودش هم قبول داشت. متاسفانه او بعضی وقت ها همین طوری بدون آنکه از مساله ای اطلاع داشته باشد اظهار نظر می کند.

این عضو مجمع فدراسیون فوتبال، در ادامه صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: نه من، نه دادکان، نه فرکی و نه قنبرزاده نیازی نداریم برای پست از روی حسادت حرف بزنیم. ما نیازی نداریم به کفاشیان حسادت کنیم. مگر او محبوب بوده یا کارنامه قوی از خود در فوتبال به جا گذاشته که اینطور صحبت از حسادت می کنید؟

عابدینی با بیان این مطلب که من قبل از اینکه فتح الله زاده بگوید هم گفتم کسانی که به دنبال برکناری قانونی کفاشیان هستند اگر بعد از او بیایند و کاندیدای ریاست فدراسیون شوند به فوتبال خیانت کرده اند، گفت: ما در حال حاضر 5-6 نفری می شویم که به دنبال تشکیل مجمع برای برکناری کفاشیان هستیم و شاید در روزهای آینده این تعداد بیشتر هم بشود چرا که معتقدیم کفاشیان باید برود و تا آخرش هم هستیم. حالا اینکه چقدر موفق می شویم نمی دانم.

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۲:۵۳
آقاي عابديني! خيانت كردي. همين (257695)
بهار جان منتشر کن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۰:۴۰
آقا من به عنوان یه ایرانی اصلا راضی نیستم بودجه کشور و صدا و سیما خرج چهار تا فوتبالیست زیقی بشه
به نظرم صدا و سیما مسابقات والیبال رو پخش کنه بهتره
این فوتبالی ها پر رو شدن ، یه مدت تو رسانه ها نباشن مطمئنا دیگه این قراردها هم امضا نخواهد شد و در ضمن احتمالا تو سکوت فوتبال پیشرفت بیشتری داشته باشه


به حق خودم اگر تلویزیون یه شبکه تئاتر راه بندازه یا یه شبکه دیگه راضی تر هستم تا حق پخش دادن به فوتبالیستهای مفت خور (257795)
فوتبال
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۱:۲۶
واقعا فوتبالیستها ببینن چیکار کردن که مردم انقدر از فوتبال متنفر شدن

احق هم دارن ،قدیم ما کشورهای عربی رو به سختی میبردیم الان به سختی مساوی میکنیم
الکی تقصیر مسئولین و امکانات هم نندازن همه چی رو، خود فوتبالیستها، مربیان، باشگاه ها ، داورها و .... مسئول اصلی هستن
دور هر فوتبالیست ده نفر غیر فوتبالی هست، پارتی بازی رو خود مربی و بازیکنان و پیشکسوتها آوردن تو فوتبال نتیجه اش شد این

مثلا چه دلیلی داره پسر پروین و عابدزاده به زور بیان تو فوتبال درحالیکه همه میدونیم به درد فوتبال نمیخورن (257844)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۳:۰۲
سودای رییس فدراسیون شدن داره این آقا ! (257698)
سید صومعه‌سرایی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۴:۰۰
نمیخوام زیاد اظهار نظر کنم ولی همینقدر میگم که خوب نیست نیست که انسان برای رسیدن به اهدافش دست به هرکاری بزنه! برای آقای عابدینی متاسفم. فقط همین! (257703)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۴:۳۳
من نمیدونم حسادت میکنه یانمیکنه اما حق پخش باید پرداخت بشه چون رقیب نداره دلیل نمیشه زورگویی بکنه (257706)
محمد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۴:۵۰
اولا اینها محض رضای خدا حرف نمیزنند و همه به دنبال مطرح کردن خود هستند و از طرفی کفاشیان هم لیاقت ندارد متولی فدراسیون باشد . (257708)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۵:۳۷
بهارنیور از انتشار حرفهای این گونه افراد که معلوم نیست چه کاره هستند چه سودی میبرد؟ (257716)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۵:۴۵
فقط یک نفره که لیاقت ریاست فدراسیون رو داره اونم دادکان هست. کارنامه خوبی داشت. (257719)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۶:۱۳
نان را به نرخ روز می خورد و اصلا قابل اعتماد نیست،منافع خود را به هر چیزی ترجیح می دهد. (257721)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۶:۲۷
سبلیشو چرب کردن (257724)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۶:۳۴
عابدینی هیچ وقت محبوب نبوده (257727)
ایرانی
Canada
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۶:۴۵
وقتی یکی پرسپولیسی هست همینه دیگه (257731)
هادی حقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۶:۴۵
با سلام فعلا که فوتبال و صداوسیما از پول مفت این مردم دارن مفت میخورن و میتازن هر دوشونم نه سودی برا دنیامون دارن نه برا آخرت .صداوسیما هم میخواد بیشتر مفت خوری کنه که بیشتر شروور بگه. (257732)
اقادایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۸:۲۸
اقای عابدینی بالاخره یک نفر پیدا شده تا جلوی گردن کلفتیهای رسانه میلی بایستد. شما لطفا خرابش نکن!!! (257763)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۱۸:۳۱
آخه کجای دنیا حاضر میشن برا این فوتبال بی کیفیت اینقد پول خرج کنه که صدا و سیما پول بده؟تازه فدراسیون باید یه پولی به صدا و سیما بده که تبلیغات دور زمین و باشگاهها از تلوزیون پخش میشه (257764)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۱:۵۱
محض اطلاع شما لیگ عربستان 2 برابر رقم پیشنهادی فدراسیون ایران داره حق پخش می گیره!شما که نمی خوای بگی لیگ عربستان خیلی از لیگ ما با کیفیت تره؟! (257810)
مدال المپیک
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۱:۲۹
خودت میگی عربستان
این همه خرج فوتبالشون کردن چی شدن؟؟؟


فوتبال باید فدراسیونش بسته بشه پولش رو بدن به بقیه ورزشها (257846)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۰:۴۵
کفاشیان دوتا کار درست تو زندگیش کرد اول جلو سازمان تربیت بدنی احمدی نژاد ایستاد و دوم جلوی رسانه میلی ضرغامی ... آقای عابدینی خرابش نکن (257798)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۱:۴۷
شماها که منتقد حرفهای عابدینی هستید دقیقن کجای حرفاش غیرمنطقیه و از روی حسادته؟ینی به نظر شما اگه بازیها پخش نشه کدوم بیشتر ضرر میکنه تلویزیون یا فدراسیون؟؟تلویزیون که داره تبلیغ میکنه و پولشو میگیره اما فدراسیون که تنها درامدش تبلیغات دور زمینه اگه بازیها پخش نشه چی میشه؟نهایتش تلویزیون یه نود ونیم ساعت تبلیغ قبل و بین بازی رو از دست میده ولی فدراسیون که یه تبلیغ دور زمین داره که اونم پر! (257808)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۱:۵۲
یادم رفت بگم که اسپانسر باشگاهها هم که تنها درامد باشگاهها هم هستند اگه بازیها پخش نشه خیلی ناراحت میشه و اونوقت ضرغامی بیار و باقالی خوبه!کلن این بازی برای فدراسیون دو سرش باخته و مدمعن باشید که فدراسیون کوتاه خواهد امد اسپانسرا این هفته ساکت بوداند ولی نیستن دیگه میدونی نیستن خستن! (257811)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۲:۱۶
به نظر من این فوتبالیستها با این فوتبال بی کیفیتشان با ید پولی هم به صدا سیما بدهند تا فوتبالشان را نشان دهد حالا این هفته فوتبال ندیدیم مگه چی شد به والله اگه صدا سیما با مجریاش این بازیکنان را بزرگ نکنداینها تو تیم محله دخیره اند (257817)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۱ ۲۳:۴۹
دو نکته :
1- اگه کفاشیان هیچ کار مثبتی در دوره ی ریاستش نکرده باشه و مرتب روی اعصاب ملت هم اشه با این کار شجاعانه اش ( که البته به خاطر خودش کرده نه مردم) باز جای قدردانی داره
2- عابدینی همیشه ادم فرصت طلب و نون به نرخ روز خوری بوده و هست. از اون چسبیده ها به فوتبال که مثل ... چسبیدن و هیچ وقت ول نمی کنن هر چند کارنامه شون افتضاح باشه (257825)
سهراب
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۰:۳۸
این آقا همیشه سعی میکنه خلاف جریان آب شنا کنه تا جلب توجه کنه (257829)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۰:۵۷
مدیر ابن الوقت! (257833)
ناشناس
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۱:۱۳
دو نکته در پاسخ به علیرضا و سایر خوانندگان:
اولاً خیلی ها صداوسیما رو فقط برای فوتبالش نگاه می کنن، پس نگین اگه فوتبال نباشه برا صداسیما هیچی نمیشه، اتفاقاً خیلی چیزا میشه و ضررش برای صداسیما بیشتره، چون درصد بالایی از مخاطبینش رو کلا از دست میده.
دوم اینکه قرار نیست اگه صداسما پخش نکنه فدراسیون هم دست روی دست بزاره، خیلی از شبکه های ماهواره ای هستن که حاضرن به قیمت خیلی بالاتر این مسابقات رو پخش مستقیم کنن که اینم باز ضررش بر صداسیما هستش، البته به شرطیکه آقایون بزارن این کار انجام بشه. (257841)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ۰۶:۴۶
واقعیت اینه که سیما به صورت فعلی با ساختار جامعه نمی خواند فقط در عرصه فوتبال نیست اما همین اعتراض هم بد نیست (257864)