به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۵۸۷۲۷
فهرست برترین تیم‌های باشگاهی فوتبال اروپا

بایرن همچنان در صدر برترین تیم‌های اروپا

گروه ورزشی: بایرن مونیخ بالاتر از چلسی در صدر رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی اروپا قرار گرفت.
پایگاه اینترنتی ساکرنت فهرست برترین تیم‌های باشگاهی فوتبال اروپا را اعلام کرد که در این فهرست بایرن مونیخ بالاتر از چلسی در صدر این رده‌بندی قرار گرفت.

1- بایرن مونیخ

بایرنی‌ها اوایل هفته موفق شدند رم را در ایتالیا با نتیجه پرگل 7 بر یک شکست دهند. آن‌ها در آخرین دیدارشان در بوندسلیگا نیز کوبنده ظاهر شدند و با 6 گل از سد وردربرمن گذشتند.

2- چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو در چلسی نیز این فصل بی‌شکست بودند و توانستند در صدر جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان قرار گیرند. آن‌ها در آخرین دیدارشان موفق شدند ماریبو، تیمی ناشناخته از کشور اسلونی را با 6 گل بدرقه کنند. آزمون سخت مورینیو با چلسی یکشنبه برابر منچستریونایتد خواهد بود. پیروزی در این دیدار نشان خواهد داد که چلسی از ثبات لازم برای عنوان قهرمانی برخوردار است.

3- بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه لیگا را خوب شروع کردند ولی یک شکست برابر پاری سن ژرمن باعث شد تا آن‌ها در لیگ قهرمانان پس از پاری سن ژرمن در رده دوم گروه خود قرار گیرند. البته بارسلونا تاکنون بازی مهمی در لیگا نداشته و اولین بازی مهم آبی اناری‌ها فردا (شنبه) برابر رئال مادرید خواهد بود که نشان خواهد داد شاگردان گواردیولا چند مرده حلاج هستند.

4- رئال مادرید

رئالی‌ها 6-5 بازی هست که نمایش فوق‌العاده‌ای از خودشان نشان می‌دهند و توانستند دو شکست اوایل لیگا را به دست فراموشی بسپارند. رئال حالا در 4 امتیازی بارسلونا در صدر جدول لیگا قرار دارد و کسب پیروزی برابر آبی اناری‌ها می‌تواند شاگردان آنچلوتی را امیدوار نگه دارد.

5- سویا
شاگردان اونای امری که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ اروپا هستند، تلاش می‌کنند که بتوانند از قهرمانی سال قبل‌شان دفاع کنند. آن‌ها در لیگا نیز فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند و توانسته‌اند پس از بارسلونا در رده دوم گروه خود قرار گیرند. سویا تنها سه امتیاز با بارسلونا فاصله دارد.

6- مارسی

مارچلو بیلسا که تیمش به انجام بازی‌های زیبا شهرت یافته، این فصل در مارسی نیز بار دیگر ثابت کرد مربی‌ای است که علاوه بر گرفتن نتیجه به فوتبال زیبا هم فکر می‌کند. مارسی تیم بندری نشین فوتبال فرانسه با قدرت در صدر جدول لیگ این کشور قرار گرفته و حضور نداشتن در لیگ قهرمانان امتیاز مثبتی برای آن‌هاست که تمرکزشان را روی قهرمانی در لیگ فرانسه بگذارند تا این تیم پس از مدت‌ها عنوان قهرمانی در لاشامپیونه را کسب کند.

7- منچسترسیتی

منچسترسیتی پس از شروعی ضعیف و شکست خانگی برابر استوک سیتی رفته رفته همان تیم قدرتمند فصل قبل شد. درخشش سرخیو آگوئرو منچسترسیتی را بار دیگر در قواره یک تیم مدعی نشان داده است. پیروزی 4 بر یک آن‌ها برابر تاتنهام نشان داد که سیتی در بهترین شرایط خود قرار دارد. البته این تیم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده و از سه دیدار خود تنها 2 امتیاز اندوخته است و این کار آن‌ها را برای صعود سخت کرده است.

8- بنفیکا

صدرنشین لیگ پرتغال این فصل بازی‌های خوبی را از خود نشان داده است. آن‌ها در لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و اوایل هفته برابر موناکو در لیگ قهرمانان به تساوی بدون گل رسیدند. آن‌ها در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ پرتغال دارند و امیدوارند تا بتوانند قهرمانی در این لیگ را تجربه کنند.

9 – آتلتیکو مادرید

تیم دوم شهر مادرید فصل جدید لیگا را خوب شروع نکرد و حتی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان نیز شکست خورد. اما رفته رفته توانست فرم مطلوب خود را به دست آورد. آن‌ها در لیگ قهرمانان موفق شدند 5 بر صفر مالمو نماینده کشور سوئد را شکست دهند و در لیگ اسپانیا نیز نتایج خوبی کسب کردند و با برتری برابر اسپانیول، در حال حاضر با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته‌اند. آتلتیکو مادرید امیدوار است تا با سیمئونه بتواند از عنوان قهرمانی خود در فصل قبل لیگا دفاع کند.

10- یوونتوس

برای بیانکونری همه چیز تا قبل از بازی با رم خوب پیش می‌رفت. پس از اتفاقات حاشیه‌ای که در آن دیدار رخ داد، بانوی پیر متزلزل ظاهر شد و برابر ساسولو در سری A متوقف شد و مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان شکست خورد. به این ترتیب یوونتوس با 5 پله سقوط نسبت به رده‌بندی ماه قبل در رده دهم قرار گرفت. البته آن‌ها همچنان صدرنشین سری A محسوب می‌شوند و با یک امتیاز برتری نسبت به رم در رده نخست قرار دارند.
مرجع : ایسنا