به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۸۷۴۰

فروش 200 میلیونی فیلم شهاب حسینی

گروه فرهنگ و هنر: فروش فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی پس از یک هفته اکران به 200 میلیون تومان رسید.
فروش 200 میلیونی فیلم شهاب حسینی
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی «خوابزده‌ها»، «آتش‌بس 2»، «ساکن طبقه وسط»،‌ «آرایش غلیظ» اعلام شد و سیر صعودی فروش بیشتر فیلم‌ها در آستانه ماه محرم هم‌چنان ادامه دارد. حبیب اسماعیلی،‌ پخش‌کننده فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، درباره آخرین آمار فروش این فیلم گفت: شب گذشته،‌ دوم آبان‌ ماه این فیلم در تهران 35 میلیون تومان فروخت و این رقم با توجه به اینکه هنوز سرگروه سینمایی در اختیار نداریم قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 22 سالن سینمایی اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان را نمایش می‌دهند‌،‌ اضافه کرد: کل فروش این فیلم در تهران به حدود 165 میلیون تومان رسیده و با احتساب 40 میلیونی که در شهرستان‌ها (مشهد و یزد) داشته‌ایم میزان کل فروش پس از یک هفته 200 میلیون تومان است. مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم،‌ نیز درباره میزان فروش «آتش بس2» به خبرنگار ایسنا گفت: در هفته ششم نمایش این فیلم هستیم که در تهران 2 میلیارد تومان فروخته و در شهرستان‌ها هم یک میلیارد تومان فروش داشته‌ایم.

وی افزود: امروز فروش «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی از سه میلیارد تومان می‌گذرد. سعید خانی، مدیر پخش دفتر نسیم صبا، جدیدترین رقم فروش فیلم «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله را یک میلیارد و 60 میلیون تومان اعلام کرد. او گفت: این فیلم پس از پنج هفته اکران در تهران 790 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 270 میلیون تومان فروش داشته است. «خواب‌زده‌ها»ی فریدون جیرانی هم تا یکم آبان ماه در تهران 790 میلیون تومان فروخته است. به گفته قطبی از دفتر پخش فیلمیران، رقم فروش این فیلم در شهرستان‌ها به 350 میلیون و در کل کشور یک میلیارد و 140 میلیون تومان رسیده است.
مرجع : ایسنا