به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۱
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۵۸۸۷۷

سرنوشت اکران عصبانی نیستم و قصه‌ها

گروه فرهنگ و هنر: ِآیا با اعلام اینکه فیلم‌های «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها» اجتماعی هستند ازسوی مجلس شورای اسلامی، سیساسیون افراطی به اکران عمومی این فیلم‌ها رضایت می‌دهند؟ این پرسشی است که پس از اعلام نظر اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس درباره این فیلم‌ها، پدید آمده است.
سرنوشت اکران عصبانی نیستم و قصه‌ها
آخرین سرنوشت اکران فیلم «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها» در میان خبرهای رسمی و غیر رسمی که این روزها منتشر می‌شود، وارد فار جدیدی شده است و امید به اکران عمومی این فیلم‌ها را بیشتر می‌کند. بنا بر این گزارش، در یک خبر که امروز در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است، آمده که «مرکز پژوهش‌های مجلس بر اجتماعی بودن فیلم‌های "قصه ها" و "عصبانی نیستم" مهر تایید زده است».

در این خبر به حضور هفته گذشته حجت‌الله ایوبی - رییس سازمان سینمایی - در کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره شد که از تفاهم این سازمان با مجلس منجر شده است. پس از این حضور گویا بنا بر این گزارش مقرر می‌شود که مرکز پژوهش‌های مجلس نیز فیلم‌ها را بازبینی و در این مورد اظهار نظر کند که بازبینی فیلم‌ها انجام و گزارش مرکز پژوهش‌ها که هنوز انتشار رسمی پیدا نکرده است، بر اجتماعی بودن فیلم‌ها تاکید کرده است. حالا با وجود این اظهارات غیر رسمی این سوال به‌وجود می‌آید که آیا این اتفاق پایانی برای حاشیه‌ی اکران این دو فیلم خواهد بود؟ یا دوباره عده‌ای ساز دیگری می‌زنند؟
مرجع : ایسنا