کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه بعدی وزارت علوم، نجفی است

7 آبان 1393 ساعت 18:17

گروه سیاسی: عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: من معتقدم آقاي نجفي گزينه بعدي دولت است که به عنوان وزير علوم به مجلس پيشنهاد مي‌شود.


به گزارش آریا، وحيد فياضي، افزود: سکوت آقاي نجفي و فضاي ايجاد شده در مجلس به نفع آقاي نجفي تمام شد چراکه اگر ايشان امروز به عنوان وزير به مجلس معرفي مي شد راي نمي آورد اما شانس راي آوري آقاي نجفي ازحالا به بعد زياد مي شود.
نماينده محمود آباد اظهار داشت: آقاي نجفي درصورت معرفي براي راي آوري کارسختي پيش رو خواهد داشت. وي معتقد است: اگرچه نجفي از نظر مديريت و کارآمدي بسيار از نيلي بالاتر است اما راي بالايي از مجلس کسب نخواهد کرد.

نجفی: هنوز سرپرست وزارت علوم هستم

از سوی دیگر محمد علی نجفی از ادامه سرپرستی اش در وزارت علوم خبر داد و گفت: تا زمان معرفی وزیر همچنان سرپرست هستم. محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم در حاشیه مراسم ترحیم پدر همسر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که در مسجد نور تهران برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تا زمانی که وزیر معرفی و انتخاب نشده است کماکان سرپرست وزارت علوم خواهم ماند. وی درباره اینکه گزینه پیشنهادی بعدی چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: زمان آن را نمی دانم ولیکن تا آن موقع سرپرست هستم. نجفی تاکید کرد: از نظر قانونی تا 29 آبان برای معرفی وزیر جدید وقت باقی است.


کد مطلب: 59359

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/59359/گزینه-بعدی-وزارت-علوم-نجفی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir