به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۵۹۷۰۰
سرمربی بارسا کم آورد

انریکه: نمی‌دانم باید چه کار بکنم؟

گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا با ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده برابر سلتاویگو می‌گوید کاری به نتایج رئال‌مادرید ندارد. او همچنین عنوان کرد شکست برابر سلتاویگو باعث ناراحتی شدید او شده است.
انریکه: نمی‌دانم باید چه کار بکنم؟
بارسلونا در هفته‌ دهم لیگا در خانه به دیدار سلتاویگو رفت و با نتیجه‌ یک بر صفر شکست خورد تا آبی‌-اناری‌ها دومین شکست پی‌درپی‌شان را نیز در لیگ اسپانیا تجربه کنند. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر سلتاویگو و سقوط به رده سوم لیگا با ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده گفت: سلتاویگو از آن دسته تیم‌هایی است که همیشه می‌تواند بازی را برای شما سخت کند. ما فرصت‌های زیادی را در این دیدار از دست دادیم.

سرمربی بارسلونا گفت: متاسفانه با دو شکستی که در این هفته متحمل شدیم، جایگاه‌مان از صدر جدول فاصله گرفت. خیلی از این شکست ناراحتم. نمی‌دانم باید چه کار بکنم؟ اصلا انتظار شکست در این دیدار را نداشتم. هفته‌ بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. چاره دیگری نداریم جز این که به فکر بازی بعدی‌مان برابر آژاکس باشیم که چهارشنبه برگزار می‌شود. باید از این دیدار سخت در هلند نتیجه‌ مطلوبی بگیریم تا بتوانیم بار دیگر روحیه بازیکنان را افزایش دهیم.

بارسلونا در حالی برابر سلتاویگو شکست خورد که لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوآرس مثلث هجومی این تیم کم فروغ ظاهر شدند و نتوانستند دروازه حریفشان را باز کنند. سرمربی بارسلونا درباره وضعیت سه مهاجم تیمش گفت: ترجیح می‌دهم که این طور به این موضوع نگاه نکنم و روی این سه بازیکن تمرکز نکنم. هر مربی آرزو دارد که این بازیکنان را در ترکیب خود داشته باشد. آنها از بهترین‌های جهان هستند و ما تلاش می‌کنیم که هفته‌های آینده با حضور آنها به پیشرفت خودمان ادامه دهیم.


سرمربی جوان بارسلونا درباره پیروزی‌های متوالی رئال مادرید گفت: کاری به نتایجی که رئال‌مادرید می‌گیرد ندارم و تنها به تیم خودم فکر می‌کنم. رئال هم مثل بقیه تیم‌هاست و حریف ما محسوب می‌شود. آنچه رقیبان ما انجام می‌دهند اصلا برای ما مهم نیست. مهم‌ترین موضوع برای ما این است که بار دیگر اعتماد به نفسمان را به دست آوریم و شرایط را به سود خود تغییر دهیم و بتوانیم هر طور که شده در هلند، آژاکس را شکست دهیم.