به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۶۰۱۰۰

بالاخره چه کسی جای جابز می‌نشیند؟

گروه فرهنگ و هنر: پس از گذر از ستاره‌هایی چون لئوناردو دی‌کاپریو و کریستین بیل، این‌بار به نظر می‌رسد مایکل فاسبندر کاندیدای بازی نقش استیو جابز در فیلم زندگی این غول فناوری شده است.
بالاخره چه کسی جای جابز می‌نشیند؟
هنوز یک هفته از اعلام خبر رد شدن پیشنهاد بازی نقش استیو جابز توسط کریستین بیل نگذشته که به نظر می‌رسد مایکل فاسبندر قرار است این نقش را بر عهده بگیرد‌. دنی بویل کارگردانی است که فیلم زندگی بنیان‌گذار شرکت اپل را می‌سازد. بیل هنرپیشه‌شوالیه تاریکی که آخرین کاندیدای این نقش بود،‌ خود را فرد مناسب برای بازی در این فیلم ندانست. وی حتی زمانی که قرار بود دیوید فینچر فیلم جابز را بسازد، از گزینه‌های اصلی ایفای نقش اصلی بود و مت دیمون، بن افلک و بردلی کوپر دیگر گزینه‌هایی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

دیوید فینچر به دلیل عدم توافق با کمپانی سونی که ساخت این اثر را بر عهده دارد، از پروژه کناره‌گیری کرد و ساخت این فیلم را به دنی بویل سپرد. پیش از بیل، نام دی‌کاپریو ستاره‌ی تایتانیک نیز به عنوان بازیگر نقش جابز بر سر زبان‌ها افتاده بود.

به گزارش دیجیتال اسپای‌، فیلم زندگی جابز براساس فیلمنامه‌ای به قلم آرون سورکین از فیلم شبکه اجتماعی با الهام از ‌کتاب پرفروش سال 2011 والتر ایزاکسون ساخته خواهد شد. فیلمبرداری این اثر اقتباسی تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. اسکات رودین به همراه گایمون کسدی و مارک گوردون تهیه‌کنندگی فیلم استیو جابز را بر عهده دارد.
مرجع : ایسنا