به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۶۰۱۲۶

جبران تاخیر هواپیما با خودروی سواری!

گروه جامعه: شماری از مسافران خط هوایی همدان - مشهد به علت نامساعد بودن شرایط جوی مشهد مقدس به وسیله چند دستگاه خودرو سواری به تهران اعزام و از فرودگاه مهرآباد راهی مشهد مقدس شدند.
جبران تاخیر هواپیما با خودروی سواری!
مدیرفرودگاه همدان در این ارتباط گفت: پرواز همدان - مشهد هر هفته جمعه ساعت هفت شب انجام می‌شود که به علت مه غلیظ و کاهش دید در مشهد ، این پرواز لغو شد. علی کیخایی باذکر اینکه مه آلود بودن فرودگاه مشهد مقدس دید افقی را تا 100 متر کاهش داده بود، بیان کرد: طبق مقررات در چنین شرایطی سه ساعت باید منتظر تغییر شرایط جوی بود که با گذشت این زمان نیز میزان دید به 200 متر رسید لذا با توجه به اینکه استاندارد ترین شرایط برای پرواز دید بین 600 تا 800 متر است این پرواز انجام نشد.

وی باذکر اینکه تمامی پروازهای مشهد روز گذشته لغو شده بود، اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر ، چارتر کننده پروازهای همدان - مشهد، پس از لغو این پرواز هماهنگی‌های لازم را برای اعزام زائران از فرودگاه تهران به مشهد مقدس انجام داد. مدیرفرودگاه همدان اضافه کرد: 30 نفر از مسافران پرواز همدان به مقصد مشهد مقدس از این موضوع استقبال کرده و ساعت پنج صبح روز شنبه از همدان عازم فرودگاه مهرآباد تهران شدند و ساعت 9 و 30 دقیقه امروز از این فرودگاه عازم مشهد مقدس شدند.

کیخایی گفت: خدمات لازم از سوی شرکت سیاحتی علیصدر از زائران مشهد مقدس صورت گرفته و افرادی که از شهرستان‌های دور و نزدیک در محل فرودگاه همدان حضور یافته بودند شب را در این محل به سر بردند. پرواز های همدان - مشهد با هواپیمای فوکر 100 هر هفته روزهای دوشنبه و جمعه انجام می‌شود.
مرجع : ايرنا