به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۶۰۱۵۶
شرق در یک نگاه

بازگشت به قبل از توافق خطرناک است

گروه سیاسی: هشدار عراقچی و قباحت ناهنجاری‌ها را رسانه‌ها عیان کنند عنوان‌های مهم روزنامه شرق در روز یکشنبه است.
بازگشت به قبل از توافق خطرناک است
این روزنامه تیتر یک به خبر هشدار عراقچی اختصاص داد و نوشت:بازگشت به قبل از توافق ژنو برای همه خطرناک است؛ هشداری از سوی عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته‌ای، به طرف مقابل. این هشدار یک روز پیش از آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای در عمان مطرح می‌شود.
روزنامه شرق در تیتر دیگر خود به خبر قباحت ناهنجاری‌ها را رسانه‌ها عیان کنند پرداخت و نوشت:رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید امنیت اجتماعی را از مسایل مهم خود بدانند، گفت کالبدشکافی در مورد ناامنی‌های اجتماعی مثل تجاوزبه عنف، سرقت‌های مسلحانه و اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان بسیار مهم است.

این روزنامه با بازتاب خبر ضرغامی رفت سرافراز آمد نوشت: گمانه زنی‌ها برای جانشینی عزت الله ضرغامی شکل حقیقی گرفت. محمد سرافراز روز گذشته با حکم مقام معظم رهبری به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما معرفی شد و برای پنج سال سکانداری این رسانه را برعهده گرفت.

روزنامه شرق خبر پیشنهاد افزایش ماهانه یک تا دو درصدی قیمت حامل‌های انرژی به دولت را انعکاس داد و نوشت: علی شمس اردکانی رییس کمسیون انرژی اتاق ایران می‌گوید: در طرح پیشنهادی به دولت اعلام شده به جای افزایش یک باره قیمت حامل‌ها به صورت ماهانه، قیمت حامل‌های انرژی ماهی یک تا دودرصد افزایش یابد. با این اقدام قیمت بنزین برای نمونه سالانه 25درصد افزایش می‌یابد بدون آنکه شوک تورمی خاصی به اقتصاد وارد کند.