کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

براي اجراي 4 ماه حكم زندان؛

محمد مايلي‌ كهن روانه زندان اوين شد

20 آبان 1393 ساعت 13:24

گروه ورزشي: محمد مايلي‌كهن، مربي سابق تيم ملي فوتبال كشورمان ساعاتي پيش از محل دادسراي ويژه كاركنان دولت براي اجراي دوره محكوميت خود روانه زندان اوين شد.


به گزارش خبرنگار بهارنيوز، مايلي‌كهن كه در پي شكايت علي دايي به 4ماه حبس تعزيري محكوم شده بود، ظهر امروز با مراجعه به دادسرا براي اجراي حكم خود حاضر شد و پس از طي مراحل اداري به همراه يك مامور نيروي انتظامي براي اجراي دوره محكوميت خود به زندان اوين منتقل گرديد. مايلي‌كهن در محل دادسرا به خبرنگار ما گفت: من امروز خودم براي اجراي حكم به دادسرا مراجعه كردم، به هر حال قانون بايد براي همه يكسان اجرا شود.

گفتني است مايلي کهن يکسال قبل با شکايت علي دايي مدام به دادگاه مي‌رفت از سوي دادگاه‌ كیفری به حبسي 4 ماهه محکوم شده است. دادگاه مايلي کهن را به دليل ايراد اتهام و توهين به علي دايي درباره قراردادش با پرسپوليس متهم کرده اما مايلي کهن همچنان اعتقاد دارد حرف‌هايي که زده همگي سخنان حق بوده‌اند و اگر مجازات اين حرف‌ها زندان است، ابايي از کشيدن حبس ندارد.

مايلي کهن پيش از اين هم گفته بود؛ «قسم خوردم که حبسم را بکشم. من اعتراضي ندارم. اين تشخيص قاضي محترم است. وقتي به چيزي که گفته‌ام باور دارم پس حبسش را هم قبول دارم. اين بار کوتاه نمي‌آيم. دوست دارم تا زودتر به زندان بروم. شايد اين‌طوري براي 22 بهمن و روزهاي جشن پيروزي انقلاب توانستم با رفتارم شامل عفو بشوم و براي عيد در خانه‌ام باشم!»

شکايت‌هاي دايي از مايلي تا به امروز منجر به سه بار صدور حکم شده است. يک‌بار جريمه نقدي 350 هزار توماني بود که از حقوق او کسر شد. بار دوم براي او سه ماه و ده روز زندان درنظر گرفته شد که با اعتراض باجناق مايلي کهن که وکيل است اين حکم تبديل به جريمه نقدي يک‌ميليون و سيصد هزارتوماني شد. اين بار هم که براي مايلي کهن حکم 4 ماه زندان صادرشده است.


کد مطلب: 60320

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/60320/محمد-مايلي-كهن-روانه-زندان-اوين

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir