به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۶۰۳۵۲

وعده سرافراز برای رفع مشکلات

گروه فرهنگ و هنر: رییس سازمان صدا و سیما گفت: برای پیشبرد هرچه بهتر فعالیت های سازمان صدا و سیما، باید نخبگان رسانه ای را دورهم جمع کنیم.
محمد سرافراز روز سه شنبه در مراسم معارفه خود، افزود: وظیفه داریم در سازمان صدا و سیما نخبگان را دور هم جمع کنیم و برای هر کاری از راهنمایی آنها سود ببریم.  رییس جدید سازمان صدا و سیما، گفت: باید در رسانه ملی چابک سازی شود و از نیروی انسانی کارآمد استفاده کنیم؛ همچنین در تولیدات خود برون سپاری داشته باشیم و به صورت گسترده، تعاملی رفتار کنیم. سرافراز اظهار داشت: امروز پردازش اطلاعات در دنیا حرف اول را می زند و ابرقدرت ها نیز به دنبال استفاده از آن هستند.  وی اضافه کرد: سهم رسانه در میان مردم هر روز گسترش پیدا کرده و مردم در کشورهای مختلف دنیا ساعات زیادی را از رسانه استفاده می کنند.

سرافراز ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما افزایش جایگاه رسانه ملی در سبد مردم است. وی تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که مخاطبان در ساعت های مد نظر خود بتوانند برنامه های مورد علاقه شان را مشاهده کنند.  رییس جدید رسانه ملی در حالی مصمم به رفع مشکلات این نهاد عظیم رسانه ای است که سازمان اش از شمار بسیار زیاد نیروهای بلا استفاده و غیر کیفی، ساختار سازمانی بسیار عریض و طویل پر هزینه، مشکلات مالی و رانتی فراوان و نیز سابقه گرایش های خاص جناحی و تند که بخش قابل توجهی از جامعه جوان ایران را از خود رانده است، رنج می برد.
مرجع : ايرنا