به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۶۰۳۸۹
با داکس و اسلایدز، آفیس درجیب کاربر قرار دارد

بهترین اپلیکیشن های آفیس برای اندروید

گروه فناوری: به اعتقاد برخی از مردم موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها تنها برای سرگرمی و انجام بازی مناسب هستند و نمایشگرهای لمسی آنها محدودیت‌هایی را در انجام وظایف جدی ایجاد می‌کنند. اما با استفاده از اپلیکیشن‌های مناسب می‌توان این شرایط را تغییر داد.
بهترین اپلیکیشن های آفیس برای اندروید
در حال حاضر، یک موبایل هوشمند و یا تبلت اندرویدی با در اختیار داشتن یک مجموعه آفیس مناسب می‌تواند به ابزاری قدرتمند برای ویرایش اسناد پیچیده، صفحه گسترده‌های با جزئیات زیاد و یا ارائه کنفرانسی حرفه‌ای مبدل شود. خبر خوب دیگر این است که برخی از بهترین اپلیکیشن‌های آفیس اندرویدی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند. البته برای بهره مندی از برخی ویژگی‌های آنها شاید مجبور به پرداخت هزینه باشید اما نرم افزار پایه رایگان است. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های آفیس سیستم عامل اندروید که با فایل‌های آفیس مایکروسافت نیز سازگار هستند را معرفی می‌کنیم.

گوگل داکس، شیتس، اسلایدز (Google Docs, Sheets, Slides)



گوگل با عرضه اپلیکیشن‌های داکس، شیتس، و اسلایدز مجموعه آفیس را در جیب کاربر قرار می‌دهد! تمامی این اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس هستند و نیاز کاربر به برنامه‌ای برای کار با اسناد، صفحه گسترده‌ها و اسلایدها را برطرف می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها از ویرایش، ارائه نظر، استفاده در حالت آفلاین، ذخیره اتوماتیک هنگام تایپ و ... پشتیبانی می‌کنند.

مایکروسافت آفیس موبایل (Microsoft Office Mobile)



اپلیکیشن رسمی آفیس موبایل از مایکروسافت کار با فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را به راحتی امکان پذیر می‌کند. امکان ویرایش فایل‌ها و ذخیره آنها در دستگاه یا فضای ابری وان درایو وجود دارد. رابط کاربری آفیس موبایل کار با این نرم افزار در نمایشگرهای کوچک را تسهیل می‌کند. مایکروسافت برای استفاده از این اپلیکیشن قدرتمند هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌کند.

پولاریس آفیس (Polaris Office)



میلیون ها کاربر از پولاریس آفیس برای ویرایش فایل‌های خود استفاده می‌کنند زیرا این اپلیکیشن ویژگی‌های بسیاری را در اختیار آنها قرار می‌دهد و تمامی فرمت‌های محبوب از جمله فایل‌های PDF را پشتیبانی می‌کند. با استفاده از پولاریس آفیس امکان ایجاد نمودارهای زیبا و اسلایدهای حرفه‌ای برای کاربر فراهم می‌شود. پولاریس آفیس از قابلیت کروم‌کست نیز پشتیبانی می‌کند و از این رو فایل خود را به صورت مستقیم می‌توانید روی یک نمایشگر بزرگتر نشان دهید. قابلیت ذخیره فایل‌ها در دستگاه یا روی فضای ابری وجود دارد. اگرچه اپلیکیشن رایگان است اما برای استفاده از برخی ویژگی‌های اضافی پولاریس آفیس باید هزینه پرداخت کنید.

آفیس‌سوئیت 8 (OfficeSuite 8)



با استفاده از اپلیکیشن آفیس‌سوئیت 8 ایجاد و ویرایش اسناد، صفحه گسترده‌ها و اسلایدها در دستگاه اندرویدی به سادگی امکانپذیر است. رابط کاربری این اپلیکیشن استفاده از ویژگی‌های مختلف آن را تسهیل می‌کند. امکان ذخیره فایل‌ها در دستگاه یا فضای ابری وجود دارد. برای بهره‌مندی از برخی ویژگی‌های آفیس‌سوئیت 8 مانند تبدیل فایل به فرمت PDF باید هزینه پرداخت کنید اما خود اپلیکیشن رایگان است.

دبلیوپی‌اس موبایل آفیس (WPS Mobile Office)



با استفاده از این اپلیکیشن امکان کار با فایل‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و PDF برای کاربر فراهم می‌شود و همچنین یکپارچه سازی با فضای ابری امکان ذخیره آنها در این بخش را فراهم می‌کند. دبلیوپی‌اس موبایل آفیس از رابط کاربری ساده‌ای سود می‌برد.

داکس تو گو (Docs To Go)



همانند اپلیکیشن‌های پیشین این فهرست داکس تو گو امکان ویرایش اسناد سازگار با مایکروسافت آفیس و مشاهده فایل‌های PDF به صورت رایگان را فراهم می‌کند. یکپارچه سازی با فضای ابری نیز صورت گرفته است. اما برای استفاده از ویژگی‌هایی مانند استفاده از گذرواژه باید هزینه پرداخت کنید.
مرجع : عصرایران