به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۶۰۴۰۵
اعتماد در یک نگاه

گزارش تکان دهنده از واردات سه سال خاص

گروه سیاسی: روزنامه اعتماد در شماره روز چهارشنبه تیترهای آتش تهیه گروه نه علیه وزیر پیشنهادی و برای اجرای تعرفه‌های پزشکی با کسی شوخی نداریم را انتخاب کرد.
گزارش تکان دهنده از واردات سه سال خاص
این روزنامه تیتر یک را به عنوان آتش تهیه گروه «نه» علیه وزیر پیشنهادی، اختصاص داد و نوشت: سه ساعت تلاش نمایندگان منتقد بی نتیجه ماند: رییس جمهور تغییر گزینه پیشنهادی وزارت علوم را نپذیرفت. نامه معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به مجلس ساعت ١١ گشوده شد. نمایندگان اما از شب قبل خبر داشتند گزینه دولتی‌ها کیست. رای شان هم از همان شب قبل مشخص شده بود: مخالفت با گزینه دولت. منتقدان حتی نگذاشتند کار به رایزنی دولتی‌ها بکشد و یک رای عدم اعتماد دیگر را از همان لحظه باز شدن نامه معرفی وزیر پیشنهادی به رخ دولت کشیدند.

روزنامه اعتماد با انعکاس موضوع برای اجرای تعرفه‌های پزشکی با کسی شوخی نداریم، نوشت: وزیر بهداشت در گفت وگو با اعتماد درباره الزام جامعه پزشکی به اجرای تعرفه‌های قانونی گفت. او گفت: من این انتقاد را که بهداشت و پیشگیری در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت نیست قبول ندارم بلکه تواضع می‌کنم و باید بگویم که برنامه‌های بهداشتی جزو اولویت‌های اصلی وزارت بهداشت است.

این روزنامه با برجسته کردن عنوان گزارش تکان دهنده تحقیق و تفحص از واردات سه سال خاص، نوشت: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گزارش این کمیسیون در مورد تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها را در جلسه علنی روز گذشته مجلس قرائت کرد که دارای نکات قابل تامل و بسیار مهمی است.

ظریف: تا هفته آینده صبر کنید، تیتر دیگر روزنامه اعتماد است. شما باید تا هفته آینده صبر کنید. این عبارت تنها پاسخی بود که محمد جواد ظریف پس از سه روز مذاکره فشرده در مسقط عصر روز سه شنبه خطاب به خبرنگارانی گفت که ٧٢ ساعت را در بی خبری کامل از نتیجه مذاکره پشت درهای بسته گذرانده‌اند. در شرایط بی‌خبری رسانه‌ای فضا برای گمانه زنی‌ها و ارایه تفسیرهای متفاوت از اظهارنظرها و کوچک ترین حالات چهره دیپلمات‌های حاضر در مسقط باز شده است.

این روزنامه با انتخاب موضوع آخرین صدای ضرغامی نخستین سیمای سرافراز، نوشت: کلید جام جم به کلیددار جدیدش تحویل داده شد. ساختمان شیشه‌ای جام جم از امروز مستاجر جدیدی برای پنج سال آینده دارد. مستاجری که بسیاری امیدوارند او سیاست‌های ١٠ سال گذشته را در این ساختمان تکرار نکند. با این همه محمدسرافراز هم دیروز وعده داد. وعده‌هایی که درست پس از دریافت حکم ریاستش بر سازمان صدا و سیما داده شد تا سرافراز هم از برنامه هایش برای پنج سال آینده بگوید.