به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۶۰۴۳۱

دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها اجرا نمی‌شود

گروه اقتصادي: مدیر امور فناوری بانک صادرات اعلام کرد: تا زمانی که بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تصمیم قطعی خود را درباره کارمزدهای دستگاه‌های کارتخوان اعلام نکنند، این طرح اجرایی نخواهد شد.
دریافت کارمزد از کارتخوان‌ها اجرا نمی‌شود
رضا گودرزی با حضورگفت: طرح دریافت کارمزد از سوی بانک مرکزی اعلام شده بود و قاعدتا بانک‌ها در این زمینه تنها مسوول اجرای آن بودند. با توجه به بحث های پیش آمده درباره این طرح بنا شده بانک مرکزی نظر قطعی خود را در این رابطه اعلام کند که تا آن زمان طرح دریافت کارمزد از دستگاه های کارت خوان اجرایی نخواهد شد. مدیر امور فناوری بانک صادرات درباره خدمات جدید خودپردازهای بانک صادرات اظهار کرد:‌این بانک سه خدمت جدید را در خودپردازهای خود به وجود آورده یکی از آن ها امکان انتقال وجه از طریق شناسه واریز است این مساله برای شرکت‌هایی که قصد شناسایی افرادی را که دارند به حساب آن‌ها پول می ریزند بسیار حیاتی است و از طریق آن می‌شود با در نظر داشتن شناسه واریز از قبل پول به حساب ریخته شده را شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: حق بیمه تامین اجتماعی نیز در خدمت جدید بانک صادرات از طریق خودپرداز قابل دریافت خواهد بود تا مشتریان این بانک از این نظر نیز محدودیت کمتری داشته باشند. گودرزی همچنین از آغاز به کار مدل جدید همراه بانک صادرات خبر داد و گفت: در همراه بانک جدید امکان جابه جایی 10 میلیون تومان بدون دستگاه رمزیاب و 25 میلیون تومان با دستگاه رمزیاب خواهد بود همچنین دستگاه هایی که به بارکدخوان متصل هستند می توانند از طریق همراه بانک قبوض و فعالیت های پرداختی خود را مدیریت کنند.
مرجع : ايسنا