کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از گذراندن یک دوره طولانی بیماری و جنگیدن با سرطان؛

مرتضی پاشایی درگذشت

23 آبان 1393 ساعت 12:22

گروه فرهنگ و هنر: مرتضی پاشایی، هنرمند و خواننده جوان و محبوب موسیقی پاپ ایران، بعد از گذراندن یک دوره طولانی بیماری و جنگیدن با سرطان امروز در سن 30 سالگلی در بیمارستان بهمن چشم از جهان فروبست.


مرتضی پاشایی هنرمند جوان و محبوب کشورمان که از چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت. پیکر وی از بیمارستان به سردخانه منتقل شده است. مراسم تشییع پیکر این هنرمند جوان یکشنبه ۲۵ آبانماه ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد. خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ بود که از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتی قطعاتش نزد مخاطبانش معرفی شد و سپس در پاییز ۹۱ با انتشار رسمی آلبوم «یکی هست» به جمع خوانندگان مجوزدار پاپ پیوست.

در آخرین روزهای عمر در بیمارستان
این هنرمند محبوب از سال ۹۲ با بیماری سرطان مبارزه می کرد که در نهایت این خواننده متولد سال ۱۳۶۳ از ۱۶ آبان سال جاری به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بیمارستان بستری و در نهایت صبح روز ۲۳ آبان ماه فوت کرد. آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» از او انتشار یافته است.

پاشایی (متولد 1363/5/20) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.

مرتضی پاشایی که صبح امروز، این دنیا را ترک کرد، در روزهای پایانی عمرش از بعضی شایعات غمگین بود و می‌گفت: مردم به جای این‌که برایم دعا کنند، با شایعه‌ی مرگم، غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند. این خواننده‌ی جوان پاپ که صبح امروز (جمعه، 23 آبان‌ماه) از دنیا رفت، چند روز پیش از مرگ، درگیر شایعات زیادی مانند خبر فوت، در کما رفتن و ... شده و معتقد بود که بعضی‌ها می‌خواهند او را زنده به گور کنند. رسانه‌های غیررسمی، بارها خبر درگذشت این هنرمند جوان را منتشر کرده و باعث رنجش او و خانواده‌اش شده بودند.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند. براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری-تحلیلی بهار نيوز درگذشت این هنرمند و پدیده موسیقی ایران را به خانواده داغدارش و جامعه هنری و علاقمندان صدای زیبایش تسلیت می‌گوید.


کد مطلب: 60539

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/60539/مرتضی-پاشایی-درگذشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir