به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۶۰۵۶۸
علم‌الهدی درباره مذاكرات: ما داریم چه می‌کنیم؟

اوباما به‌غلط‌کردن‌افتاده امامثل‌گرگ زوزه می‌کشد

مذاکره‌کنندگان دست در دست دشمنان ندهند
گروه سياسي: امام جمعه موقت مشهد گفت: باراک اوباما در رهبري به «غلط کردن افتاده» اما همچنان «مثل گرگ زوزه می‌کشد.»
اوباما به‌غلط‌کردن‌افتاده امامثل‌گرگ زوزه می‌کشد
سيداحمد علم‌الهدی در خطبه هاي نماز جمعه مشهد با تأکید بر این‌که پیام اتفاقات اهل‌بیت امام حسین (علیه‌السلام)، مقاومت است، اظهار داشت: امام حسین (علیه‌السلام) قصه و افسانه نیست، اهل‌بیت امام حسین (علیه‌السلام) افسانه نیست، داستان تاریخ و اسطوره نیست، راهبرد حرکت برای ما هست؛ یعنی اگر بنا شد به‌جایی رسید که این‌قدر در فشار، سختی و شکنجه قرار بگیرد باید مقاومت کرد و دست‌به‌دست دشمن نداد، آیا ما در تحریم‌های اروپایی و آمریکایی از این‌ها بیشتر سختی کشیدیم که حالا دست‌به‌دست دشمن بدهیم؟ ما داریم چه می‌کنیم؟ این مملکت، مملکت حسین است، بچه‌های ما در مسیر کربلا جان دادند، شهید شدند و تکه‌تکه شدند زیر باران آتش؛ این‌ها روی پیشانی خود نوشتند یا حسین ادرکنی، یا سیدالشهدا (علیه‌السلام) نوشتند و رفتند، این مملکت به دست ما افتاده به برکت خون شهدا و این اسارت اهل‌بیت راهبرد سیاسی برای ماست.

وي با بیان این‌که آمریکا می‌خواهد عزت کشور را وجه‌المصالحه شکست خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: یعنی تا به اینجا که رسیدیم نباید با دشمن معامله کنیم، نباید دست‌به‌دست دشمن بدهیم و ذلت را بپذیریم؛ خدا بر ما منت گذاشته، مسیر سرنوشت سیاسی دشمن به‌جایی رسیده است که در عرصه داخلی‌اش، دولت‌مردان آمریکایی شکست‌خورده‌اند، حزب و جریانشان شکست‌خورده و الآن به این نتیجه رسیده‌اند برای جبران شکستشان فقط یک‌راه دارند و آن این‌که بیایند سرنوشت ما را وجه‌المصالحه جبران شکست خودشان قرار دهند.

عضو خبرگان رهبری به شیطنت رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌نگاری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: با یک شیطنت نامه ذلت‌بار رئیس‌جمهور آمریکا برای مقام معظم رهبری می‌نویسد، به‌غلط کردم افتاده و از آن‌طرف مثل یک جانور، مثل یک گرگ زوزه می‌کشد و عربده می‌کشد و به ما توهین می‌کند؛ برادر من این‌ها شیطان‌اند؛ از آن‌طرف نامه نوشته که اگر مذاکرات به نتیجه نرسید توپ را بیندازد داخل زمین ایران و بگوید من خواهش کردم و این‌ها گوش به حرف من ندادند و از این‌طرف زوزه می‌کشد که ما را ذلیل کند و ذلت ما را وجه‌المصالحه جبران شکست حزب دموکرات در مقابل حزب جمهوری‌خواه در داخل آمریکا قرار دهد؛ این‌ها دارند با شیطنت با ما برخورد می‌کنند.

وي تصریح کرد: آیا این درست است ما ذلیل شویم برای این‌که آنان تحریم‌ها را لغو کنند؟ آیا ما در تحریم‌ها بیشتر زجر می‌کشیم یا رقیه سه‌ساله در قصر بنی مقاتل؟ به ما بیشتر فشار می‌آید؟ این راهبرد ما هست، عزیزان ما بدانند این مردم و رهبری به این دولت اطمینان کردند به دولت و مذاکره‌کنندگان، اینان به‌عنوان فرزندان و عزیزان ما وارد جبهه برخورد با دشمن شده‌اند اما در این جبهه برخورد باید حواسشان جمع باشد که خودشان را در قصر بنی مقاتل کنار رقیه امام حسین ببینند و برخورد کنند نه این که فکر کنند یک کشور دموکراتیک هست و آنان هم یک جریان تعامل بین‌المللی بنشینند کنار هم، گپ بزنند و حرف بزنند و دست‌به‌دست هم دهند، دوستانه حرف بزنند و قصه را تمام کنند؛ این‌جوری نیست، قضیه، قضیه دوستانه نیست، اسلام روی کره زمین دشمنی سرسخت‌تر از آمریکا ندارد «تکبیر»

علم‌الهدی بابیان این‌که دولت‌های آمریکا در مواجهه با ایران شکست‌خورده‌اند، عنوان داشت: خوشبختانه تا به امروز در آمریکا هر دولتی روی کار آمده، از اول الگوی خود را دو مسئله قرار داد، یکی کمک به صهیونیسم‌ها و دیگری مقابله با ایران و بلافاصله در پایان دوران قدرت، این حکومت و جریانی که از آن جریان آمده بود شکست خورد و جریان دیگری آمد؛ در طول این 35 سال انقلاب بررسی کنید چند بار قدرت در آمریکا بین دو حزب ردوبدل شده، منشأ آن‌هم درگیری با ایران بوده که در این درگیری‌های با ایران شکست می‌خوردند و آبرویشان می‌رفت.

این دفعه قبل از پایان دولت قدرت در دوران این دولت حزبشان شکست خورد و جریانشان شکست خورد، این‌ها می‌خواهند بیایند با امتیاز گرفتن از ما بااینکه یک فن‌آوری هسته‌ای نمایشی تا مرز صفر برای ما به وجود بیاورند و تحریم‌ها را هم به‌عنوان تعلیق لغو نکنند، بر ما مسلط کنند، دست‌به‌دست سیاستمداران و دولت‌مردان ما بدهند و یک شایعه‌ای در دنیا راه بیفتد و برگردند و بدتر از روز اول با ما برخورد کنند و ما هم ملعبه بشویم.