به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۶۰۷۲۴

قیمت جدید مرغ تعیین شد

گروه اقتصادی: رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت خرید گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام در چهار نرخ جدید تصویب شده و به 6500 تا 6800 تومان افزایش یافت.
قیمت جدید مرغ تعیین شد
محمد یوسفی گفت: ستاد تنظیم بازار در جلسه دو هفته پیش خود قیمت خرید 6100 تومانی را برای هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد شیرین پک‌شده مصوب و اعلام کرد اما این قیمت به شدت پایین بود و مورد اعتراض مرغداران قرار گرفت. وی افزود: در راستای این اعتراض و مخالفت‌ها ستاد تنظیم بازار در جلسه هفته گذشته خود در تاریخ 21 آبان ماه - چهارشنبه - چهار نرخ جدید را برای خرید گوشت مرغ منجمد شیرین پک شده با شرایط مختلف را افزایش داد.

یوسفی ادامه داد: براین اساس نرخ خرید هر کیلوگرم مرغ ریز یک کیلویی تا یک و نیم کیلویی تولید خط دو با شرایط شرکت پشتیبانی امور دام 7000 تومان، هر کیلوگرم مرغ تولید خط دو یک کیلو و نیم تا یک کیلو و 800 گرمی با همین شرایط 6850 تومان تصویب شد. رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور گفت: همچنین براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار که در هفته گذشته برگزار شد، هر کیلوگرم مرغ تولید خط یک یک کیلویی تا یک کیلو و نیمی شیرین پک شده کامل 6650 تومان و هر کیلوگرم مرغ تولید خط یک یک کیلو و نیم تا یک کیلو و 800 گرمی 6500 تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: شرایط شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید گوشت مرغ منجمد شیرین پک شده در خط‌ های تولید یک و دو کاملا مشخص بوده و متفاوت است. یوسفی اظهار کرد: البته این قیمت جدید نیز مورد رضایت تولیدکنندگان نیست چرا که نمی‌تواند پاسخگوی قیمت تمام شده برای آن‌ها باشد و به نظر می رسد باید نرخ‌ خرید شرکت پشتیبانی امور دام در هر یک از چهار مورد تصویب شده حداقل 500 تومان افزایش یابد چرا که این شرکت قیمت محصول خود را بدون سود به بازار عرضه می کند.
مرجع : ایسنا