به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۶۰۷۳۱
مجلس، بمباران اکاذیب و اخبار مجهول شده است

نجفی: فضاي مجلس رو به بهبود است

گروه سیاسی: سرپرست وزارت علوم که در صحن علنی امروز مجلس حضور یافته بود، گفت: به تدریج و پس از برگزاری جلسات نمایندگان مجلس با آشتیانی آشنایی بیشتر شده و فضا مرتبا رو به بهبود است.
نجفی: فضاي مجلس رو به بهبود است
محمدعلی نجفی پیرامون رایزنی های وزیر پیشنهادی برای اخذ رای اعتماد از مجلس، اظهار داشت: تمام وقت وزیر پیشنهادی در روزهای اخیر صرف ملاقات با اعضای کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف شده است. البته کمیسیون اصلی که برای دولت مهم است کمیسیون آموزش عالی و تحقیقات است. وی اضافه کرد: بر این اساس امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات شرکت خواهیم کرد و همینطور در هر کمیسیون دیگری هم که درخواست داده شود برنامه های خود را توضیح خواهند داد.

نجفی در پاسخ به این پرسش که چه پیش‌بینی در مورد رای آوری وزیر پیشنهادی آموزش عالی دارید، گفت: نمی توان پیش بینی کرد. تنها می توان ابراز امیدورای کرد که وزیر پیشنهادی رای بیاورد. او ادامه داد: در ابتدا بنظر رسید به خاطر عدم شناخت نسبت به وی از سوی نمایندگان فضا مثبت نبود، اما به تدریج و پس از برگزاری جلسات نمایندگان با وی آشنایی بیشتر شده و فضا مرتبا رو به بهبود است. امیدوارم در روز رای گیری فضا به گونه ای شود که وی رای اعتماد بگیرد.

نجفی در پاسخ به پرسشی در مورد ارسال پیامک های بر عیله وزیر پیشنهادی و التهاب در روند رای اعتماد عنوان داشت: متاسفانه ارسال اخبار نادرست نسبت به شخصیت های مختلف کشور رویه بدی شده است که برای خراب کردن و تاثیر گذاشتن بر روی اذهان تصمیم گیران استفاده می شود. او ادامه داد: از آنجا که در این مورد تصمیم گیران نمایندگان مجلس هستند طبیعی است بمباران اخبار کاذب و مجهول متوجه نمایندگان شده است. امیدوارم روزی آنقدر از نظر اخلاقی رشد پیدا کنیم که این موارد از ریشه خشکانده شود. روزگاری که اگر پیامکی ارسال می شود برای روشنگری و آگاهی باشد.
مرجع : ایسکا نیوز