به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۶ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۶۰۸۹۲
موسوی بجنوردی: از مسایل حزبی صرفنظر کنید؛

دکتر آشتیانی متعهد،متدین و دانشمند است

گروه سیاسی: آیت الله موسوی بجنوردی، دکتر دانش آشتیانی را انسانی متعهد، متدین و دانشمند دانست و گفت: از نمایندگان محترم مجلس می خواهم که از مسایل جنبی، حزبی و گروهی صرفنظر کنند و بگذارند که ایشان رای بیاورد.
دکتر آشتیانی متعهد،متدین و دانشمند است
آیت الله موسوی بجنوردی با بیان اینکه وزارت علوم، وزارتی بسیار حساس است که مساله دانشگاه ها و مراکز عالی را زیر نظر دارد، اظهار کرد: این وزارتخانه دخالت بسیار مستقیمی در فرهنگ کشور دارد و حساسیت مجلس در این مورد نیز قابل تقدیر است اما در مورد انتخاب وزیر علوم باید میزان تحصیلات، تعهد او به انقلاب و امام(ره) و تعهد او به کاری که بناست انجام دهد در نظر گرفته شود. وزیر علوم باید کسی باشد که عاشق علم است و می خواهد فرهنگ را در کشور توسعه دهد.

او با اشاره به چند وزیر پیشنهادی دیگر برای وزارت علوم و عدم رای اعتماد مجلس به آنها گفت: بازتاب این مسایل در خارج از کشور خوب نیست چون دشمنان ما همین موارد را ابزاری برای سوءاستفاده قرار می دهند که اینها با هم نزاع های داخلی دارند. این مساله واقعا برای مصالح ملی ما ضرر دارد. موسوی بجنوردی با تاکید بر اینکه جناب آقای دکتر دانش آشتیانی، انسانی متعهد، متدین و دانشمند است، اظهار کرد: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خواهم که از مسایل جنبی، حزبی و گروهی صرفنظر کنند و بگذارند که ایشان رای بیاورد. تداوم این وضعیت می تواند به وجهه بین المللی ما ضربه بزند. نظام جمهوری اسلامی مقدس است، باید دقت کرد در بیرون از کشور به ویژه ضد انقلاب گمان نکند که بین ما اختلاف وجود دارد بلکه باید به گونه ای که باشد که همه احساس کنند مردم با هم متحد و تحت رهبری و نظام واحد هستند و اصل برای همه، جمهوری اسلامی و خط امام و خط رهبری است. باید این معنا باور آنها باشد تا دشمن گمان نکند میان ما اختلاف وجود دارد چون از همین موارد علیه نظام و سردمداران آن سوء استفاده می کند.

او در پایان با یادآوری اهمیت وزارت آموزش عالی گفت: این وزارتخانه در ماه های گذشته وزیر نداشته است. سرپرست ها می آیند اما وزیر نباشد نمی توان تصمیمات کلی گرفت. امیدواریم نمایندگان متعهد و متدین مجلس شورای اسلامی به آقای دانش آشتیانی رای مثبت دهند و ایشان مسوولیت خود را آغاز کند.
مرجع : جماران