به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۶۰۹۸۳

روماریو: نیمار بهتر از من نخواهد شد

گروه ورزشی: روماریو به تمجید از نیمار پرداخت ولی معتقد است این بازیکن جوان نمی‌تواند به سطح او برسد.
روماریو: نیمار بهتر از من نخواهد شد
نیمار با وجود 22 سال سن توانسته به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل انتخاب شود و با ثبت 42 گل ملی، گام بلندی برای تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل بردارد. روماریو ستاره جام جهانی 94 از درخشش نیمار به وجد آمده است. او معتقد است نیمار توانایی بیشتری از مسی دارد و آینده روشنی دارد. روماریو در گفتگو با روزنامه Revista Trip برزیل درباره نیمار گفت: هیچ بازیکن برزیلی در 10 سال اخیر من را تحت تاثیر قرار نداده است. به نظر من نیمار خیلی بهتر از مسی است. او تنها 22 سال سن دارد و در این فصل نشان داد چه بازیکن باارزشی است. او تنها بازیکن برزیلی است که دوست دارم از او امضا بگیرم. از زمانی که نیمار به بارسلونا پیوست، می دانستم او از مسی هم بهتر خواهد شد. در این فصل دیدید که آمار گلزنی نیمار از مسی بهتر بوده است. نیمار قطعا تاثیر بیشتری در بارسلونا خواهد داشت.

روماریو ادامه داد: برای مقایسه نیمار و مسی این را هم در نظر بگیرید که مسی نهایت در یک جام جهانی دیگر به میدان خواهد رفت، این در حالی است که نیمار می تواند 3 یا 4 جام جهانی دیگر را تجربه کند. او به زودی رکورد گلزنی من در تیم ملی برزیل را خواهد شکست و مطمئن باشید به زودی به بازیکن بزرگی در تیم ملی کشورش تبدیل خواهد شد ولی نیمار نمی تواند بهتر از من شود. البته نیمار ممکن است به رکورد 1000 گل نیز برسد ولی هیچگاه بهتر از من نخواهد شد.

برزیل پس از جام جهانی برزیل کارلوس دونگا را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد تا جای اسکولاری را بگیرد.روماریو که همیشه به تیم ملی برزیل بدبین بوده است باز هم امیدی به درخشش برزیل ندارد. او درباره عملکرد برزیل با دونگا گفت: برزیل هیچ تفاوتی با جام جهانی نکرده است. فکر نمی‌کنم که این تیم در کوپا آمه‌ریکا بتواند موفق شود. مشکل فوتبال برزیل نیست بلکه سیاست گذاری مسئولان فدراسیون فوتبال است که باعث شده ما در این چند سال اخیر نتایج خوبی کسب نکنیم.
مرجع : ایسنا