به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۶۱۱۴۸
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد:

آلمانی‌ها شایسته‌تر از مسی و رونالدو هستند

گروه ورزشی: لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد، معتقد است که امسال هم توپ طلا به کريس رونالدو يا ليونل مسي خواهد رسيد اما اعتقاد دارد يکي از ستاره هاي تيم آلمان که قهرمان جام جهاني شد، شايستگي بيشتري براي کسب اين جايزه دارد.
آلمانی‌ها شایسته‌تر از مسی و رونالدو هستند
مسی و رونالدو در 6 سال اخیر این جایزه را بین هم تقسیم کرده اند اما سرمربی شیاطین سرخ معتقد است هیچ یک از آنها امسال شایستگی کسب توپ طلا نیست.او به MUTV گفت:" در بیشتر اوقات این بازیکنان معروف هستند که این جایزه را از آن خود می کنند. من معتقدم که بیش از هر چیز، شناخته شده بودن در دنیای فوتبال و خارج از آن، در این انتخاب تاثیر دارد. فکر می کنم رونالدو یا مسی برنده می شوند اما می خواهم بگویم که برای بردن این جایزه، باید جام مهمی را فتح کرد.

وی ادامه داد: بهترین افتخار ممکن، قهرمانی جام جهانی است. امیدوارم توپ طلا به یک بازیکن آلمانی برسد زیرا شایستگی آن را دارد. سطح رقابت های بوندس لیگا هم بسیار بالاست و به همین دلیل، فکر می کنم یک بازیکن آلمانی باید به این جایزه برسد." در فهرست 23 نفره توپ طلا، نام شش بازیکن آلمانی، مانوئل نویر، فیلیپ لام، تونی کروس، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر و ماریو گوتزه به چشم می خورد."