به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۶۱۲۰۴

دانشجویان منتظر بازگشت ثبات دانشگاهها

گروه سیاسی: یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اظهار کرد: جامعه دانشگاهی در یک سال و اندی گذشته به علت نبودن وزیر دچار تزلزل شد. دانشجویان منتظر هستند تا با انتخاب وزیر علوم ثبات به فضای دانشگاهی باز گردد.
دانشجویان منتظر بازگشت ثبات دانشگاهها
محمد رهبری  گفت: با توجه به اینکه مجلس به گزینه‌های قبلی رییس‌جمهور برای تصدی وزارتخانه علوم رای نداد، به نظر می‌رسد که آقای فرهادی برای گرفتن رای اعتماد مناسب باشد. از طرفی هم رییس‌جمهور نشان داد با اینکه مجلس به وزرایش رای اعتماد نمی‌دهد اما ایشان هنوز با آنها در تعامل هستند. وی ادامه داد: دانشجویان شناخت زیادی از آقای فرهادی ندارند. با اینکه ایشان سابقه حضور در دو دولت مختلف را هم داشته‌اند، اما رفتار و منش‌شان زیاد مورد شناخت جامعه دانشجویی نیست. ولی با توجه به شرایطی که مجلس برای وزارت علوم ایجاد کرده آقای روحانی راه دیگری جز انتخاب آقای فرهادی نداشته است و از نظر من هم حضور ایشان می‌تواند اتفاق مثبتی باشد.

این عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: وزارت علوم نیاز به ثبات دارد. خیلی از دانشگاه‌ها هنوز بلاتکلیف هستند و سرپرست‌ها به دلیل عمر کوتاه مدیریتی‌شان نمی‌دانند باید چگونه برای دانشگاه‌ها و جامعه دانشجویی برنامه‌ریزی کنند. رهبری همچنین افزود: عدم ثبات، تزلزلی در دانشگاه و مدیریت دانشگاه ایجاد کرده است که امیدواریم با انتخاب وزیر علوم ثبات به جامعه دانشگاهی باز گردد.
مرجع : ایسنا