به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۶۱۳۴۵
لاليگا؛ پيروزي پرگل رئال مقابل ايبار

مسي هم هت‌تريك كرد، هم ركوردشكني!

گروه ورزشي: رئال مادريد در ادامه نتايج خوبش در رقابت هاي لاليگا، امشب موفق شد با نتيجه 4-0 ايبار را شکست بدهد و بارسلون كه 5-1 حريفش را در هم كوبيد كه در اين ديدار مسي هم هت تريك كرد و هم ركوردشكني!
مسي هم هت‌تريك كرد، هم ركوردشكني!
شاگردان آنچلوتی در این دیدار در هر نیمه دو گل وارد دروازه حریف کردند تا با کسب این سه امتیاز، 30 امتیازی شوند. همان طور که انتظار می رفت، بازی با برتری رئال آغاز شد و سرانجام در دقیقه 23، اولین گل بازی به ثمر رسید. کارواخال حرکت را آغاز و رونالدو را در سمت راست صاحب توپ کرد. پاس رونالدو، بنزما را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او توسط دروازه بان حریف برگشت داده شد. توپ برگشتی بار دیگر به رونالدو رسید و او این بار خامس را صاحب توپ کرد و ستاره کلمبیایی، گل اول را به ثمر رساند.

رئال در دقیقه 38 می توانست توسط گرت بیل به گل برسد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. ولی 5 دقیقه، رونالدو حساب کار را 2-0 کرد. همکاری کارواخال و خامس، یک موقعیت خوب را برای رونالدو ایجاد کرد و ستاره پرتغالی، به راحتی دروازه حریف ر باز کرد تا نیمه اول با برتری دو گله رئال به پایان برسد. برتری رئالی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 69، کریم بنزما گل سوم را به ثمر رساند. اشتباه بوودا، یک موقعیت نصیب رئالی ها کرد و در نهایت بنزما، روی پاس خامس، با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 3-0 کرد. در فاصله 7 دقیقه به پایان بازی، برخورد توپ به دست بازیکن ایبار، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد و رونالدو با قرار گرفتن پشت ضربه، آن را تبدیل به گل چهارم تیمش کرد؛ نتیجه ای که تا پایان پا برجا ماند.

مسي رکورد زارا را شكست

سرانجام طلسم گل نزدن هاي مسي در بارسلونا، مقابل سويا شکسته شد. مسی سه بار فرصت برابری با رکورد زارا را در مقابل رئال،سلتا و آلمریا از دست داده بود اما امشب با هت‌تريك و سه گل بسیار تماشایی خود به سویا، موفق شد تا به رقم 255 گل در لالیگا برسد و از این لحاظ رکورد تلمو زارا را بشكند. او حالا بهترین گلزن تاریخ لالیگاست. در ديدار امشب بارسا 5-1 به پيروزي رسيد تا شبي پرفروغ را سپري كند. دو گل ديگر بارسا را نيما و راكيتيچ به ثمر رساندند.