به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۶۱۴۷۷
آنهایی که خود را اصولگرا می دانند اصول امام را رعایت نمی کنند

مخالفان‌راه امام،اصلاح‌طلبان را متهم مي‌كنند

مخالفان‌راه امام،اصلاح‌طلبان را متهم مي‌كنند
گروه سیاسی-رسانه‌ها: غلامحسین کرباسچی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر كسي جايي اظهارنظري در مورد امام خميني داشته و بيان كرده است كه اصلاح‌طلبان تفكرات و شخصيت ايشان را قبول ندارند در درجه اول بايد صحت اين موضوع تاييد شود كه اساسا چنين اظهاراتي صورت گرفته است يا خير. از سويي بايد ديد بعد از اين اظهارنظر چه كساني و با چه هدفي به اين صحبت‌ها واكنش نشان داده‌اند. كساني كه در اين مورد صحبت مي‌كنند همواره اصلاح‌طلبان را متهم كرده‌اند كه به اصول نظام و تفكرات امام پايبند نبوده‌اند. كساني كه هميشه اصلاح‌طلبان را متهم كرده‌اند خودشان راه امام را نرفته‌اند. بايد ديد خودشان چقدر به اصول و صحبت‌هاي امام توجه كرده و مي‌كنند. امام بارها به دخالت نكردن نظاميان در امور سياسي تاكيد كرده‌اند در حالي كه اين اصول رعايت نشده است.

امام بارها تاكيد كرده‌اند كه در دستگيري مخالفان با مدارا رفتار كنيد كه اين موضوع را هم مدنظر قرار نداده‌اند. يا حتي در مورد راديو و تلويزيون تاكيد كرده‌اند كه تهمت نزنند و دروغي را منتشر نكنند اما اين موضوع هم رعايت نمي‌شود و همواره عليه شخصيت‌هاي مختلف انقلاب اظهارنظر مي‌كنند. اين حرف‌ها را كساني مي‌زنند و اصلاح‌طلبان را همواره به بر اندازي و ضد نظام بودن متهم مي‌كنند كه خودشان را اصولگرا مي‌دانند، اما اصول امام را رعايت نمي‌كنند و بر خلاف نظر امام عمل كرده‌اند. اين افراد كساني هستند كه هر روز در حال متهم كردن اصلاحات و ايجاد تفرقه و دو دستگي ميان مردم هستند و هر روز تلاش مي‌كنند عده‌يي را از دور خارج كنند و همه اينها بر خلاف نظر امام است و همين مشخص مي‌كند كه چه كساني بر خلاف نظرات امام عمل مي‌كنند.

اين در حالي است كه اصلاح طلبان در تمامي دوران فعاليت خود همواره برادري خود نسبت به انقلاب و امام و نظام را به اثبات رسانده اند. اصلاح طلبان معتقدند كه اين فكرو انديشه اصلاح طلبانه امام خميني بود كه منجر به شكل گيري انقلاب اسلامي شد و يقينا اصلاح طبلان در مقام فرزندان بنيانگذار انقلاب مگر مي شود كه ديگر علقه و علاقه‌يي به مرشد فكري و سياسي و مذهبي خود نداشته باشند. بر اين اساس به جريان ها و افرادي كه سعي مي كنند تابا استفاده از روش هاي غير اخلاقي و غير انساني اصلاح طلبان را متهم به ضديت با امام كنند پيشنهاد مي كنم كه هر چه سريع‌تر دست از اين رفتار خود بردارند چرا كه اين رفتار منجر به رويگرداني هر چه بيشتر افكار عمومي از آنها خواهد شد.