به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۶۱۶۵۲

95درصد داروهای لاغری حاوی شیشه‌اند!

گروه جامعه: یک آسیب‌شناس اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای آموزش پیشگیرانه اعتیاد به نوجوانان و جوانان تصریح کرد: جوانان فریب ادعای این مافیا را نخورند. مخصوصا بانوان که برای درمان چاقی، لاغری و جوان شدن پوست در دام اعتیاد می‌افتند باید بدانند که 95 درصد از داروهای ماهواره‌ای برای لاغری حاوی شیشه و آمفتامین هستند.
95درصد داروهای لاغری حاوی شیشه‌اند!
مجید ابهری با اشاره به اینکه مبارزه بی‌امان پلیس و نهادهای امنیتی قاچاقچیان را در موضع ضعف قرار داده است، گفت: اما با این حال مافیای موادمخدر برای جذب مشتری بیشتر و از دست ندادن مشتریان قبلی اقدام به عرضه مواد مخدر با نام‌هایی جدید کرده‌اند که در حقیقت همان مواد قبلی با اندکی تغییرات ظاهری است. وی ادامه داد: برنج، نخ، تسبیح و... عناوین مواد مخدری هستند که پایه اصلی‌شان آمفتامین و متامفتامین است و با تغییرات ظاهری جدید عرضه می‌شوند.

این آسیب‌شناس اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای آموزش پیشگیرانه اعتیاد به نوجوانان و جوانان تصریح کرد: جوانان فریب ادعای این مافیا را نخورند. مخصوصا بانوان که برای درمان چاقی، لاغری و جوان شدن پوست در دام اعتیاد می‌افتند باید بدانند که 95 درصد از داروهای ماهواره‌ای برای لاغری حاوی شیشه و آمفتامین هستند. ابهری با بیان اینکه مواد مخدری مانند گل، علف، خرس و... نام‌هایی برای مشتقات گیاه شاه‌دانه هستند، اظهار کرد: کروکودیل تنها ماده‌ای است که در آن بنزن و اسیدنیتریک به طرز وحشتناکی با مواد دیگر مخلوط و عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌تواند به افشای تیم‌های مافیای موادمخدر کمک کند. عدم اعتیاد به اینگونه مواد کاملا دروغ بوده و بعد از یک یا دوبار مصرف وابستگی مغزی و عصبی ایجاد می‌شود که ترک آن دشوارتر از وابستگی جسمی خواهد بود. علاوه بر این افزایش توانایی جنسی یا قدرت بدنی برای بار اول و دوم اتفاق می‌افتد و سپس در مسیر معکوس ادامه می‌یابد.
مرجع : ایسنا