کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعایی درباره پیش‌بینی انتخاباتی‌احمدی‌نژاد

8 آذر 1393 ساعت 18:10

گروه سیاسی: یک سایت خبری اصولگرا مدعی شد: محمود احمدی‌نژاد در تحلیلی پیرامون انتخابات آتی مجلس تاکید کرده که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان خواهد بود.


سایت «پارس» نوشت: احمدی‌نژاد با اشاره به آرایش سیاسی مجلس و آرایش گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس گفت که مجلس را در دور بعد، اصلاح‌طلبان به دست خواهند گرفت و اصولگرایان شکست خواهند خورد. وی با اشاره به مفهوم اصولگرایی اظهار کرد: اصلا مجلس فعلی هم در دست اصولگرایان نیست و ما اصولگرا به معنای واقعی نداریم. کسانی که به اسم اصولگرایی در مجلس حضور دارند بیشتر شبه‌اصولگرا هستند، کاسب و ... هستند و بیشترین ضربه را به اصولگرایی همین آقایان زدند و مواضعشان مشخص نیست.

وی با اشاره به مواضع علی مطهری در مجلس گفت: اصولگرای واقعی، علی مطهری است. او یک مرد است و حرف خود را رک و راست مطرح می‌کند. وی افزود: علی مطهری از کسی ترس ندارد و به راحتی مواضع خود را آشکار می‌کند. وی با پیش‌بینی انتخابات مجلس دهم گفت: به قطع و یقین، جماعتی که نام خود را اصولگرا گذاشته‌اند سال آینده شکست مجددی خواهند خورد و شاید بشود گفت که اصولگرایان در انتخابات آینده وجود نخواهند داشت که بخواهند بیایند تا با اصلاح‌طلبان مقابله کنند.


کد مطلب: 61784

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/61784/ادعایی-درباره-پیش-بینی-انتخاباتی-احمدی-نژاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir